Skip to main content
Antwoord

E-mailadres vervalt

• December 21, 2020
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

magdahus
Nieuwkomer

Mijn Versatel email vervalt. Als het goed is zou ik een kpn e mail adres moeten hebben. Welke is dat?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @magdahus. Versatel e-mailadressen zijn niet van ons, die zijn van Tele2. Vervalt je e-mailadres daar? Als je een KPN Thuis abonnement hebt, zal je ook een e-mailadres van ons hebben. Als je in MijnKPN kijkt, is het e-mailadres te vinden. Zie je die daar niet? 

Als je 'm daar niet ziet kan ik ook voor je kijken welke e-mailadressen je bij ons hebt. Zou je daarvoor je forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2020

Welkom bij ons op het forum @magdahus. Versatel e-mailadressen zijn niet van ons, die zijn van Tele2. Vervalt je e-mailadres daar? Als je een KPN Thuis abonnement hebt, zal je ook een e-mailadres van ons hebben. Als je in MijnKPN kijkt, is het e-mailadres te vinden. Zie je die daar niet? 

Als je 'm daar niet ziet kan ik ook voor je kijken welke e-mailadressen je bij ons hebt. Zou je daarvoor je forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 29, 2020

@magdahus :

Heb je nog een KPN abonnement (met email) ? Als je jouw KPN abonnement meer dan 6 maanden geleden hebt opgezegd dan is ook dat KPN emailadres verdwenen.