Skip to main content

Had een emailadres aangemaakt, had hier problemen verbindings-problemen mee, vervolgens verwijderd, na paar dagen weer geprobeerd om ‘m opnieuw aan te maken,

dat lukt niet “er gaat iets mis” is de boodschap, maar wat?

 

Hallo @henkb. , als je een adres verwijdert, wordt deze in de wacht gezet voor een poosje, via 0800 0402 of via een moderator op dit forum kan het adres weer vrijgegeven worden en kun je het weer aanmaken.

 


En ook dit @henkb. : vul je forumprofiel zo compleet mogelijk in. Pas dan kunnen de moderators je hier helpen.  


Hoi @henkb. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels al gelukt om het e-mailadres opnieuw aan te maken? Als het nog steeds niet is gelukt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik voor je uit of ik jou verder kan helpen hierin. 


Hoi @henkb. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels al gelukt om het e-mailadres opnieuw aan te maken? Als het nog steeds niet is gelukt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik voor je uit of ik jou verder kan helpen hierin. 

 Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt. Anders weet je mij te vinden!😊


...ik had de moed allang op gegeven, net weer geprobeerd, krijgt dezelfde melding in het rood:

‘er is een onverwachte fout opgetreden’. heb voor mijn doel een ander e-mailaccount aangemaakt en

het ‘verwijderde’ account maar opgegeven, wilt u het uitzoeken, dat is mij prima.

 


Dat wil ik zeker! Wil je het e-mailadres achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel. Dan zoek ik het voor je uit. Laat je hier een berichtje achter nadat je dit hebt gedaan?


...gegevens in ‘persoonlijke opmerkingen’ achter gelaten, succes gewenst.


Bedankt voor het achterlaten van het e-mailadres. Ik heb zojuist de reservering verwijderd. Als het goed is kan je het e-mailadres nu wel weer aanmaken. 😊


...klopt en bedankt, maar waarom zat er een ‘reservering’ op?


Na het verwijderen van een alias komt er automatisch een reservering voor 3 maanden op het e-mailadres dat je hebt verwijderd. Dit is om te voorkomen dat het e-mail adres misschien wel gelijk door een andere persoon wordt aangemaakt terwijl een e-mail adres misschien wel per ongeluk is verwijderd.