Skip to main content

per abuis email adres verwijderd. Klantenservice kan mij niet verder helpen met terughalen adres.

Lees dat moderator dit wel kan. Wil graag mij oude adres terug. Lees dat emails helaas niet meer terug te halen zijn maar wel het oude adres.  Kunt u mij helpen. dank!

Vul je forumprofiel in met je postcode, huisnummer,klantnummer dan ziet een moderator wie je bent.


Hallo @Dotje24 de klantenservice kan dat ook, dan heb je gewoon de verkeerde getroffen, voor een snelle(re) reactie gewoon nog een keer bellen en vragen.

 


@Dotje24

Je moet aan de klantenservice vragen om de “reservering” van dat emailadres af te (laten) halen. Daarna kun je dat email-adres/email-account zelf weer aanmaken. De emails van die email-box zijn dan helaas verdwenen.


Hallo @Dotje24, als ik kijk naar het abonnement en de bijbehorende e-mailadressen zie ik er geen reserveringen er op staan voor verwijderde e-mailadressen. 


Beste Jeroen, er staan op mijn account bij mijn KPN 3 e-mailadressen., van m’n kinderen en echtgenote, wanneer ik mijn oude adres wil toevoegen krijg ik de melding “dit adres is niet beschikbaar” . Dan moet het  adres toch ergens zijn.


Zou je het e-mailadres dat je probeert aan te maken in jouw profiel willen zetten? Dan kan ik gerichter zoeken @Dotje24 


hoe kan het dat ik bij “mijn KPN “ gewoon met m’n oude e-mail adres , wat niet meer bestaat, kan inloggen.


@Dotje24 

Omdat het emailadres en wachtwoord van MijnKPN los staat van de namen en wachtwoorden bij jouw email-account(s).


De reservering heb ik voor je verwijderd @Dotje24. Jij kunt het e-mailadres weer aanmaken. 


Top!!!!! dank je wel.