Vul je forumprofiel in met je postcode, huisnummer,klantnummer dan ziet een moderator wie je bent.
Hallo @Dotje24 de klantenservice kan dat ook, dan heb je gewoon de verkeerde getroffen, voor een snelle(re) reactie gewoon nog een keer bellen en vragen.
@Dotje24
Je moet aan de klantenservice vragen om de “reservering” van dat emailadres af te (laten) halen. Daarna kun je dat email-adres/email-account zelf weer aanmaken. De emails van die email-box zijn dan helaas verdwenen.
Hallo @Dotje24, als ik kijk naar het abonnement en de bijbehorende e-mailadressen zie ik er geen reserveringen er op staan voor verwijderde e-mailadressen.
Beste Jeroen, er staan op mijn account bij mijn KPN 3 e-mailadressen., van m’n kinderen en echtgenote, wanneer ik mijn oude adres wil toevoegen krijg ik de melding “dit adres is niet beschikbaar” . Dan moet het adres toch ergens zijn.
Zou je het e-mailadres dat je probeert aan te maken in jouw profiel willen zetten? Dan kan ik gerichter zoeken @Dotje24
hoe kan het dat ik bij “mijn KPN “ gewoon met m’n oude e-mail adres , wat niet meer bestaat, kan inloggen.
@Dotje24
Omdat het emailadres en wachtwoord van MijnKPN los staat van de namen en wachtwoorden bij jouw email-account(s).
De reservering heb ik voor je verwijderd @Dotje24. Jij kunt het e-mailadres weer aanmaken.