Skip to main content

Ik heb volgens mij hetzelfde probleem als dusspot, maar met dat verschil dat mijn abonnement al is gekoppeld aan mijn KPN ID waar mijn juiste e-mailadres staat, terwijl ik toch de facturen op een oud adres ontvang.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ik heb volgens mij hetzelfde probleem als dusspot, maar met dat verschil dat mijn abonnement al is gekoppeld aan mijn KPN ID waar mijn juiste e-mailadres staat, terwijl ik toch de facturen op een oud adres ontvang.

Hallo @LizzB , vul in je privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in en het gewenste mailadres voor de facturen dan komt een moderator er op terug.

 


@LizzB ik kan het voor je aanpassen! :relaxed: Om verwarring of fouten te voorkomen heb ik alleen nog de vraag of het nieuwe email hetzelfde email adres is waarmee je de KPN ID hebt aangemaakt. Zou je voor de zekerheid ook nog even in je profiel willen laten weten of het alleen gaat om het product dat ik aan deze KPN ID gekoppeld zie of dat het gaat om meerdere producten?


Dank je wel, Bram. Ik weet alleen niet precies wat ik moet doen: ik heb een tijd terug het e-mailadres van mijn KPN-ID al aangepast, maar het lijkt erop dat ik nu twee KPN-ID’s heb. Het gaat om het ID waar het mailadres begint met info. Ik heb 1 KPN-product en ik dus zou dus ook voortaan graag de facturen ontvangen op het adres dat begint met info. Weet je dan genoeg om het te kunnen aanpassen?


Ik heb het e-mailadres voor je aangepast @LizzB. Facturen gaan nu dus binnenkomen op het “info” adres. Wat betreft de KPN-ID, je kan met meerdere e-mailadressen een KPN-ID aanmaken. Je kan je product echter maar onder eentje koppelen. Mocht je willen dat we een KPN-ID verwijderd wordt laat het dan even weten via een privébericht of via het persoonlijke opmerkingen veld in je profiel.


Beste Bram,

 

Het probleem leek opgelost, maar nu ontvang ik de facturen toch weer op het verkeerde adres. Ook kan ik de koppeling met mijn xs4all-internet en tv-abonnement niet meer terugvinden..

 

Graag nogmaals je hulp.


Ik heb het voor je nagekeken en de opdracht die ik in de eerste instantie heb gegeven is niet verwerkt in de bronsystemen. Normaal hoort dit automatisch te gaan. Ik heb het nu handmatig in die systemen aangepast en nog even een controle gedaan achteraf. Die gaf aan dat alles nu definitief naar het info adres gaat. Excuus voor de overlast. 


Super, dank je wel.