Skip to main content

Goededag, Ik heb een tijd geleden per abuis mijn email adres @kpn.nl verwijderd.

Hoe kan ik dit ongedaan maken?

Hallo @B fransen , geef in het privédeel van je profiel jet postcode/huisnummer/klantnummer en het betreffende emailadres in en een moderator komt er op terug.

 


Hi @B fransen! Kan ik je hier nog verder mee helpen? Zo ja, zou je dan nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het emailadres waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren :slight_smile:


Hoi Maja, ik heb het ingevuld. Groetjes Bert


Bedankt @B fransen!

Zou je kunnen kijken of je het email adres nu weer aan kunt maken via MijnKPN? Als hij weer aan is gemaakt, begint je mailadres weer met een schone lei, als er in tussentijd mails naar dit adres zijn verzonden ga je die helaas niet terugzien aangezien je mailadres niet meer bestaat als je heb verwijderd hebt. Mocht je gebruik maken van een mailprogramma op een laptop/pc of ander apparaat en daar staan nog wel -belangrijke- mailtjes in opgeslagen, dan wil ik je aanraden om die even op te slaan in een aparte map of naar een ander mailadres door te sturen, zodat ze niet verloren kunnen gaan als je het mailadres opnieuw instelt. 


Hoi Maja,het werkt! Ik Hennie een adres wat ik gedeactiveerd wil hebben. Ik heb het in mijn profiel staan. Kun je dit ook vrij geven?


Hoi Maja,het werkt! Ik Hennie een adres wat ik gedeactiveerd wil hebben. Ik heb het in mijn profiel staan. Kun je dit ook vrij geven?

….ik heb nog een e-mail adres…...


Hoi Maja,het werkt! Ik heb nog  een adres wat ik gedeactiveerd wil hebben. Ik heb het in mijn profiel staan. Kun je dit ook vrij geven?

 

 


Top!

Het mailadres dat je er nu hebt staan, is momenteel gewoon actief. Zou je eens goed in je MijnKPN account willen kijken of je hem terug kunt vinden onder 1 van je mailboxen?Â