Skip to main content

Ik heb een kpn e-mail account plotseling in midden september is dit op mijn MacBook Pro en mijn iMac uitgevallen. Op mij telefoon werkt het nog wel. Heb wachtwoord aangepast helpt niet. Wel werkt het op kpn web  mail. Kpn telefonist gesproken beweerde dat het een kpn systeemfout is. Maar kon mij niet vertellen wanneer en hoe dit verholpen zou worden. Berijkbaarheid van kpn is gruwelijk slecht. En blijkbaar niet instaat z’n eigen Fouten behoorlijk op te lossen en zuiver te communiceren naar z’n klanten. De web site gaat er vanuit dat de fouten nooit bij kpn liggen. Het zijn doodlopende wegen Bie steeds mijn probleem niet oplossen.

@Tomproblemen kpn :

Als het wel bij de webmail & telefoon werkt dan zou ik de problemen toch bij de MACs (meervoud) zoeken en niet bij de KPN.

Het volgende zou kunnen helpen:

(Als je voor jouw emailaccounts POP gebruikt moet je eerst in ALLE emailprogrammas de optie “Bewaar kopie van emails op server” aanvinken.)

Schrijf alle instellingen op van de accounts op de MACs. (of maak screenshots). Verwijder de accounts uit de MACs. Wacht ca. 60 minuten en maak daarna de accounts (bij de MACs) weer aan met het nieuwe wachtwoord.

Dat hielp ook in onderstaand topic (raar maar waar):

https://forum.kpn.com/e-mail-10/pop-planet-nl-melding-invoeren-gebruikersnaam-en-wachtwoord-508592


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!