Skip to main content
Antwoord

E-mailadres wordt niet herkend in nieuwe Outlook

• January 19, 2025
  • 1 reactie
  • 140 keer bekeken

Hoi!

Mijn oma heeft een kpnplanet email account en gebruikte heel lang nog de oude mail. Nu wilt ze overstappen naar de nieuwe outlook en krijgt een popup om in te loggen, maar hier wordt het emailadres niet herkent. De volgende foutmelding krijgen we:

De gebruikersnaam is mogelijk onjuist. Controleer of u deze juist hebt getypt. Neem anders contact op met uw beheerder.

Wat kan ik hier aan doen. De oude mail werkt tot nu toe nog, maar het is wel irritant aangezien er de hele tijd popups komen voor de nieuwe outlook.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@MaxPou, goed dat je jouw oma hier bij helpt! Zo'n terugkerende foutmelding is frustrerend kan ik me voorstellen. Dat het via het oude programma nog werkt scheelt, ze krijgt haar mail nog wel dus.

Heb je ook geprobeerd om in te loggen op webmail.kpn.com, met dezelfde gegevens? Lukt het daar wel? Als het daar ook niet lukt zit 'm toch in verkeerde gegevens. Als het daar wel lukt, is het een instelling in het mailprogramma. Daarvoor kan je deze pagina gebruiken: Gebruik je de juiste instellingen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Welkom op de community ​@MaxPou, goed dat je jouw oma hier bij helpt! Zo'n terugkerende foutmelding is frustrerend kan ik me voorstellen. Dat het via het oude programma nog werkt scheelt, ze krijgt haar mail nog wel dus.

Heb je ook geprobeerd om in te loggen op webmail.kpn.com, met dezelfde gegevens? Lukt het daar wel? Als het daar ook niet lukt zit 'm toch in verkeerde gegevens. Als het daar wel lukt, is het een instelling in het mailprogramma. Daarvoor kan je deze pagina gebruiken: Gebruik je de juiste instellingen?