Skip to main content
Beantwoord

E-mailadres XS4ALL opheffen

• June 11, 2024
  • 3 reacties
  • 283 keer bekeken

Ooit toen ik nog bij XS4ALL zat, beheerde ik de emailadressen van mijn vrouw en mijzelf.
We willen nu haar emailadres opheffen, maar hoe doe ik dat ?

Het lijkt er op dat je dat niet meer op de oude (XS4ALL) manier kunt doen.

Alvast bedankt voor de hulp

Grootkonijntje

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Grootkonijntje , ik ken de (oude) XS4ALL manier niet, maar bij KPN gaat dat als volgt.

Ga naar KPN e-mail instellingen (https://email.kpn.com/) en log in met je KPN ID.

Daarna zie je een overzicht van je mail-accounts. Waarschijnlijk staan de xs4all e-mailadressen als alias (extra e-mailadres) onder die accounts. Klik op een account, dan zie je een overzicht van de aanwezige aliassen. Gebruik de vuilnisbak achter het betreffende e-mailadres om het te verwijderen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 11, 2024

Heeft u nu een email-only abonnement? U heeft internet bij een andere provider? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 11, 2024

Hallo @Grootkonijntje , ik ken de (oude) XS4ALL manier niet, maar bij KPN gaat dat als volgt.

Ga naar KPN e-mail instellingen (https://email.kpn.com/) en log in met je KPN ID.

Daarna zie je een overzicht van je mail-accounts. Waarschijnlijk staan de xs4all e-mailadressen als alias (extra e-mailadres) onder die accounts. Klik op een account, dan zie je een overzicht van de aanwezige aliassen. Gebruik de vuilnisbak achter het betreffende e-mailadres om het te verwijderen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Grootkonijntje, welkom op onze community! Je kunt hiervoor de stappen doorlopen die @RBxx hierboven noemt!
Wat wel van belang is dat het abonnement of e-mail only abonnement gekoppeld aan het MijnKPN account waarmee je inlogt.

Laat je ons weten of het lukt?