Skip to main content

Hallo,

vanwege een scheiding wil ik mijn bestaande e-mailadressen onderbrengen bij een ander bestaand KPN/Telfort account. Hoe kan ik dit doen?
Op dit moment werk ik op het account waar de mailadressen ondergebracht zijn en waarvan er een aantal overgezet zouden moeten worden naar een ander account en waarvan ik ook de inlog gegevens heb als het nodig is.

Zodra de mailadressen op het andere account zijn geplaatst ga ik mijn ex-partner vragen of ze het account wil voortzetten of stop wil zetten. Hiervoor zal wel een aparte procedure bestaan. Ik wil zoveel mogelijk in overleg doen met haar.

@Roberto62

Ik neem aan dat jij al een apart KPN abonnement hebt ?

Je kunt aan de KPN vragen om jouw emailadressen te laten verplaatsen naar jouw (nieuwe) abonnement. Dat verzoek kun je doen via dit forum of via de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ). Dat laatste gaat het snelste. Wil je jouw verzoek via dit forum laten lopen dan moet ik je nog wat extra instructies geven. Wat wil je doen ?


Bedankt voor je reactie Willy22,

het liefste zou ik zoveel mogelijk via dit forum laten verlopen. Dan hebben anderen wellicht ook iets aan deze info en hoef ik wellicht niet zo lang in de wachtrij te staan. Ik heb zelf een abonnement en daar wil ik dus een aantal mailadressen van laten verplaatsen naar een ander bestand account van iemand anders. Vervolgens wil ik vragen wat mijn ex-partner wil met mijn account en dat is overnemen of stopzetten. Aan haar de keuze maar ik zou haar het advies willen geven om het account over te nemen. Anders veel gedoe  om nieuwe internet provider te kiezen en het gedoe er omheen met instellen van gebruikers en wachtwoorden op de apparatuur in huis. Aan haar dus de keuze. Voor nu wil ik dus eerst starten met de omzetting van mailadressen, de rest volgt later.

 


@Roberto62 

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” de naam, adres, woonplaats, klantnummer, naam van het emailaccount, laatste 3 cijfers van het IBAN (alles van dat andere account). Vermeld daar ook duidelijk welke emailadressen moeten worden verplaatst naar dat andere account. Als dat gebeurt is, plaats hier dan een nieuwe reactie en wacht op een reactie van een moderator die jou kan helpen. De reactie van een moderator kan helaas nog wel even op zich laten wachten.


Ik kan met je meekijken zoals Willy al noemt, daarvoor kan je je profiel volledig invullen en een reactie plaatsen dat je dat hebt gedaan, Op dit moment weet ik alleen dat jij e-mailadressen wilt verplaatsen en dat je gebruikersnaam @Roberto62 is, zoals je je kunt voorstellen is het op basis daarvan lastig om iets te verplaatsen 🙂


Hallo,

bedankt voor je reactie Jasper. Uiteindelijk heb ik na het invullen van mijn profiel toch besloten om telefonisch contact op te nemen via 0800-0402. Dit omdat het ietwat complex was met de omzetting van de mail adressen en ik graag ook mondeling uitleg wilde geven en ontvangen wat er moest gebeuren. Als het goed is, ik heb het nog niet gecontroleerd namelijk moeten er nu 3 mailadressen omgezet zijn. Mocht er eventueel toch nog iets niet in orde zijn dan ga ik weer even bellen. Tot zover iedereen bedankt voor de input bij deze kwestie en als het goed is kan ik nu in overleg met ex-partner wat zij wil met het KPN abonnement.


Dat klinkt goed @Roberto62, het lijkt telefonisch in gang gezet te zijn dus. Ik ga er vanuit dat het daarmee goed komt. Mocht je er toch meer over willen vragen kan dat inderdaad telefonisch, en ook hier natuurlijk.