Skip to main content

Beste,

Door het niet behalen van de beloofde internet snelheid heb ik helaas ons KPN abonnement moeten opzeggen. Ik had toen gebeld met de service desk omdat er wel een aantal email adressen gekoppeld waren aan dit abonnement. Deze wou ik graag laten overzetten naar een ander bestaand KPN account. Er is mij toen verteld dat dit gelukt was, ik kan dit alleen nergens controleren.  Hoe kan ik dit controleren?

Alvast bedankt voor de medewerking, 

 

Hallo @RicardoW als je inlogt in dat andere KPN-abo moet je de mailaccounts zien staan.

 


Hi @RicardoW,

De tip die hier gegeven wordt is een hele goede, zie je de mailadressen terug als er wordt ingelogd bij de MijnKPN van dat andere abonnement?

Zo nee, dan kijk ik graag nog even met je mee. Zou je in dat geval willen noteren om welke mailadressen het gaan, en naar welk klantnummer ze omgezet zouden moeten zijn? Je kunt daarvoor het opmerkingsveld van je profiel gebruiken en mag hier een seintje geven als je dat hebt gedaan!


Hallo @Maja_  

We kunnen de emailadressen niet terug vinden als we inloggen op de mijnKPN. 

Ik heb het nieuwe klantnummer toegevoegd en om welke emailadressen het gaat. 

Als jij ons nu verder kan helpen zou super zijn, 

Alvast bedankt, 


Ik zie ze inderdaad ook nog onder het oude klantnummer staan @RicardoW 🤔

Omdat je abonnement al opgeheven is weet ik niet zeker of het op de ‘makkelijke’ manier lukt om de mailboxen te verhuizen maar ik heb nog wel een poging gewaagd. Als de verhuizing direct gelukt is, zal je binnen een uur vanaf nu een sms moeten ontvangen met informatie daarover. Mocht je die sms niet ontvangen dan hoor ik het graag zodat ik hulptroepen in kan schakelen!


Ik heb tot op heden nog geen sms'je of mailtje gehad. 

Dat is jammer, ik had het wel voor opzegging al doorgeven.  En ze vertelde me toen dat het gelukt was.  

Hopenlijk gaat het nog wel lukken  


Jammer @RicardoW, dan gaan we nu voor de moeilijke manier 😉Ik heb het hele verhaal nu doorgezet naar een achterliggende afdeling, ik weet niet precies of ze naar mij gaan terugkoppelen of dat ze jou juist zullen gaan informeren, zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte houden als we iets horen?


Ik heb al een reactie @RicardoW, het gaat mis omdat het abonnement waar je de mailadressen naar toe wil verhuizen op een andere naam staat, dit is een automatische beveiliging om misbruik te voorkomen (denk aan ex-partners etc).

Vanuit de achterliggende afdeling wordt me nu gevraagd wat je relatie is tot de contractant van het andere abonnement, zou je dat willen toelichten? 

 


Aah oké. Het is het adres van mijn broertje en schoonzus. Bakkerstraat 30 in Roden. Ik zal in de privé omgeving hun namen wel even vernoemen. 


Ik geef het door @RicardoW, gaat vast alsnog goed komen nu 😊


Ik heb van mijn collega te horen gekregen dat het inmiddels geregeld is en zie de mailadressen nu ook goed staan @RicardoW 😊