Skip to main content

Ik ontvang email van mijn  partner en mijzelf .wij krijgen alle emails  die binnenkomen gezamenlijk  binnen.

Hoe kunnen wij   die instellingen veranderen zodat we ieder onze persoonlijke mails ontvangen Op ons eigen emailadres? 

Dat moet een KPN medewerker doen. Deze kan 1 van de 2 adressen verplaatsen naar een andere mailbox. Dat kun je zelf niet. Een KPN medewerker reageert hier binnen enkele dagen, dus heb nog even geduld. 


Hoi @Eltros, welkom bij ons op het forum. Het klinkt alsof het een e-mailadres is met een of meerdere aliassen, waardoor de berichten allemaal op hetzelfde adres binnenkomen. Als je zelf een tweede mailbox aanmaakt (dit kan je via MijnKPN doen) kan ik een alias daar naar verplaatsen. Als je je forumprofiel volledig invult en bij "Persoonlijke opmerkingen” ook het adres dat je wilt verplaatsen en de mailbox waar je die naar wilt verplaatsen weet ik wat ik waar kan verplaatsen :slight_smile:

Nadat we dat doen zal een van jullie de nieuwe mailbox kunnen gebruiken, en de ander de huidige. Daarmee zullen jullie beide jullie eigen mail krijgen.