Skip to main content

 Ik ben net overgestapt naar Odido en ik heb juist ontdekt dat ze geen email meer aanbieden bij hun internet abonnement. Dus is het mogelijk om mijn KPN email te behouden?

 

Dat kan @rocapc .

Dan moet je bij opzeggen bij KPN aangeven dat je jouw e-mailadressen wilt behouden en jouw internet abonnement laten omzetten naar een e-mail only abonnement. Dat kost € 7,50 per maand.


Maar nog wat anders. Geen e-mail bij Odido? Hun website zegt wat anders.

https://www.odido.nl/service/producten/internet/instellingen/e-mail

Alleen houden ze daar nog vast aan hun ‘oude’ naam (t-mobilethuis.nl)


Ja, dat is omdat ze het wel aanboden, maar ergens in maart dit jaar ermee gestopt zijn. En de website nog niet helemaal aangepast.

Maar bedankt ik ga hierover met KPN bellen. Ik heb de email voor korte tijd nog tot mijn beschikking zodat ik alles kan over zetten maar dat lukt dus nu niet :)


Een universeel GM-account of MS-account aanmaken, dan heb je geen enkele provider meer nodig voor de mailafhandeling.

 


Ja, dat is omdat ze het wel aanboden, maar ergens in maart dit jaar ermee gestopt zijn. En de website nog niet helemaal aangepast.

Maar bedankt ik ga hierover met KPN bellen. Ik heb de email voor korte tijd nog tot mijn beschikking zodat ik alles kan over zetten maar dat lukt dus nu niet :)

Die 'korte tijd' is een half jaar. Dat valt dus allemaal nog wel mee.


Maar bedankt ik ga hierover met KPN bellen. Ik heb de email voor korte tijd nog tot mijn beschikking zodat ik alles kan over zetten maar dat lukt dus nu niet :)

Sowieso houdt KPN jouw e-mailadressen na beëindigen van het internet abonnement nog 6 maanden gratis “in de lucht”. Maar als je er langer gebruik van wil maken is omzetten naar e-mail only noodzakelijk.


@rocapc 

Ik hoop dat je nog niet jouw KPN abonnement hebt opgezegd. Een “Email Only” abonnement kun je alleen aanvragen tegelijkertijd als je jouw "normale” abonnement opzegt.


Nee @Willy22 , dat dacht ik ook maar uit een eerder geval blijkt dat je de omzetting naar e-mail only abonnement ook nog gedurende de 6 maanden na opzeggen kunt regelen.

Bel daarvoor met 0800-0402 en vraag naar de afd. opzeggingen. Via een ticket naar een achterliggende afdeling kan het dan alsnog geregeld worden.

Zie dit topic → https://forum.kpn.com/e-mail-en-cloud-10/e-mail-only-aanvragen-581345


Hey, hartelijk dank gaan we doen.


Weer wat geleerd !!!!!!