Skip to main content

Hoe kan ik mijn 3 e-mail adressen van mijn oude klant# naar mijn nieuwe klant# verhuizen?????

Ik probeer 08000402 en 1200 te bellen maar de wachttijd is langer als ik gewend ben. Vreemd want het is mij nog nooit gelukt verbinding te krijgen!

Hi Hans, welkom hier. 

Ontzettend sorry voor de lange wachttijd. Ik denk en help wel graag mee.

Ik neem aan dat beide klantnummers op jouw naam staan en dat jij dus de contractant bent? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. Graag ook de e-mailadressen vermelden waar het om gaat, dit kan in het veld 'Persoonlijke opmerkingen’. 

 


Hans, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


"”Iemand"” van KPN heeft mij beloofd dat het in orde komt. Bij het oude Mijn KPN zijn de e-mail adressen weg en bij het nieuwe Mijn KPN zijn de e-mail adressen niet toegevoegd. Het zal allemaal wel.


Spreek me hier aan mocht het niet lukken, dan kan ik altijd voor je beziggaan. Vergeet dan niet om je profiel in te vullen met de relevante informatie. 


Waar vindt ik "”Persoonlijke opmerkingen?"”

 


Bij je profiel helemaal onderaan. Geef me wel een seintje als je het hebt ingevuld en op hebt geslagen. :slight_smile:


Ik heb het profiel ingevuld. Graag hulp want ik heb gisteren van KPN bericht gehad dat mijn e-mail adressen over een half jaar vervallen.


Dankjewel, ik zie echter onder persoonlijke opmerkingen nog niet de e-mailadressen waar het om gaat. Zou je deze alsnog willen invullen en mij een seintje willen geven? 


Ik hoop dat dit de bedoeling was, ik heb het ingevuld.


Hi Hans, de adressen heb ik inmiddels gevonden. Ik wil nog even verifiëren  waar ze nu staan. Ik vermoed dat je hiervoor op een ander adres een abonnement hebt gehad? Heb je ook het klantnummer of het oude postcode en huisnummer voor me? 


Zie persoonlijke opmerkingen. 2728EE18 9057625735


Dankjewel, ik zie ze nu. Ik zie echter echter dat je onder je nieuwe klantnummer al 3 e-mailboxen van maximaal 5. Dit betekent dat ik je 3 oude adressen niet allemaal als nieuwe box aan kan maken, 1 van de 3 zal als alias aangemaakt moeten worden onder 1 e-mailbox. Heb je een voorkeur voor welke van de 3 als alias aangemaakt kan worden en onder welke e-mail je dit wilt hebben?


Ik heb jlamot verwijderd. Dat is de beste en eenvoudigste oplossing.


Zie jij jlamot nog wel staat in je pakket? Ik zie namelijk hier dat dat adres nog wel actief is, en dat is net iets wat ik niet kan verwijderen voor je.


Alex, Geloof me ik heb op de vuilnisbak gedrukt en bericht gekregen dat het even kon duren. Ik denk dat de oplossing is: Famlamot laten vervallen en alleen clamot en hlamot overbrengen.