Skip to main content

Goedemiddag. Ook ik ben verhuisd. het kpn abonnement met daaronder hangend allerlei emailadressen is overgenomen door mijn achterblijvende ex-partner. Graag zou ik mijn emailadressen uit het oude abonnement laten overzetten naar mijn nieuwe abonnement. kan dat via deze weg? of moet ik een nieuwe vraag stellen? ik hoor het graag.

Admin: afgesplitst van originele topic

@moiaussi 

Gaat het hier om emailaccounts of alleen maar om emailadressen/-aliasen ? Als je jouw emailaccounts laat verplaatsen wordt ook de inhoud van die accounts (jammer maar helaas) gewist.

Maak eerst een kopie/backup van al jouw emails (bijv. m.b.v. een POP account in jouw emailprogramma). Vul daarna jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld dan bij “Opmerkingen” welke emailaccounts verplaatst moeten worden naar welk abonnement. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. Die kan voor jouw de accounts overzetten.


@moiaussi

Ik zie dat je 2 dezelfde topics hebt aangemaakt ……………..


@Willy22 goedemorgen. Dankjewel voor je reactie. Ik heb al die gegevens al in mijn profiel gezet en wacht nu ‘rustig’ tot een moderator dat kan oppakken. Ik had mijn vraag eerst als reactie onder een soirtgelijk probleem van een jaar geleden gezet. Maar omdat ik geen antwoord had gekregen dacht ik dat het effectiever zou zijn om het als nieuw topic neer te zetten. Ik moet gewoon geduld gebben…


Hey @moiaussi , we hebben je bericht uit dat oudere topic afgesplitst, waardoor er inderdaad twee topics zijn ontstaan. Ik heb die tweede nu maar verwijderd om het overzichtelijk te houden.

Dank voor het invullen van je profiel! 'k Heb alleen toch nog wat andere info nodig 🙂 De klantnummers die je geeft zijn namelijk specifiek de tv abonnementsnummers. En daar kan ik minder goed op zoeken. En ik moet dit wel even goed kunnen verifiëren zodat de juiste dingen verplaatst worden. Jouw nieuwe abonnement heb ik aan de hand van je postcode en huisnummer al gevonden en geverifieerd met het tv abonnementsnummer. Heb je dan voor het oude abonnement nog het echte klantnummer voor me, of postcode en huisnummer van dat adres? Die mag je in je forumprofiel bij de persoonlijke opmerking toevoegen. Reageer hier even weer als je dat gedaan hebt. Dan kan ik verder helpen.


Goedemorgen Erik, Ik heb zojuist het klantnummer en pc en adres van het oude abonnement aangevuld. Dank voor je hulp alvast. groet


Dank je, @moiaussi. Ik heb de verhuizing aangevraagd. Wordt meestal automatisch gedaan binnen enkele minuten en krijg je bevestiging van per sms. Als dat echter niet lukt, dan wordt er contact opgenomen met je door de back office zodat ze dit handmatig kunnen doen. In dat geval zal dat niet eerder zijn dan morgen.


Dankjewel Erik. Ik wacht even af


Beste Erik,

Het is gelukt! Alles staat nu goed. dankjewel