Goedemiddag. Ook ik ben verhuisd. het kpn abonnement met daaronder hangend allerlei emailadressen is overgenomen door mijn achterblijvende ex-partner. Graag zou ik mijn emailadressen uit het oude abonnement laten overzetten naar mijn nieuwe abonnement. kan dat via deze weg? of moet ik een nieuwe vraag stellen? ik hoor het graag.
Admin: afgesplitst van originele topic
Gaat het hier om emailaccounts of alleen maar om emailadressen/-aliasen ? Als je jouw emailaccounts laat verplaatsen wordt ook de inhoud van die accounts (jammer maar helaas) gewist.
Maak eerst een kopie/backup van al jouw emails (bijv. m.b.v. een POP account in jouw emailprogramma). Vul daarna jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld dan bij “Opmerkingen” welke emailaccounts verplaatst moeten worden naar welk abonnement. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. Die kan voor jouw de accounts overzetten.
Ik zie dat je 2 dezelfde topics hebt aangemaakt ……………..
Hey
Dank voor het invullen van je profiel! 'k Heb alleen toch nog wat andere info nodig De klantnummers die je geeft zijn namelijk specifiek de tv abonnementsnummers. En daar kan ik minder goed op zoeken. En ik moet dit wel even goed kunnen verifiëren zodat de juiste dingen verplaatst worden. Jouw nieuwe abonnement heb ik aan de hand van je postcode en huisnummer al gevonden en geverifieerd met het tv abonnementsnummer. Heb je dan voor het oude abonnement nog het echte klantnummer voor me, of postcode en huisnummer van dat adres? Die mag je in je forumprofiel bij de persoonlijke opmerking toevoegen. Reageer hier even weer als je dat gedaan hebt. Dan kan ik verder helpen.
Goedemorgen Erik, Ik heb zojuist het klantnummer en pc en adres van het oude abonnement aangevuld. Dank voor je hulp alvast. groet
Dank je,
Dankjewel Erik. Ik wacht even af
Beste Erik,
Het is gelukt! Alles staat nu goed. dankjewel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.