Skip to main content

Ik ben al jaren klant van kpn. Ik had ooit een planet adres. Kan ik daar nog bijkomen?

@sunnygirl Als je momenteel een KPN-internetabonnement hebt zal dat Planet-e-mailadres in principe nog gewoon beschikbaar moeten zijn. Als je het tenminste niet zelf hebt opgezegd. Kijk eens of het nog bij je abonnement in Mijn KPN vermeld staat.

Piet.

@P.J.M. van der Vooren nou dat ging snel en ik kan er nog bij! Uit 2007, dat is lang geleden. Nogmaals bedankt 

Goedemorgen @sunnygirl  wat is de oplossing en waar in mijnkpn heb je het gevonden? Ik heb nl hetzelfde probleem. BvD Grt Cees

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

ik had vroeger een planet.nl email . is nu kpnmail.nl maar komen kennelijk nog mails binnen op planet.nl. Hoe kan ik hier bij komen?


@CdeV1961

eerst in je mijn kpn inloggen, dat is via je huidige account als klant bij kpn. Dan moet je goed zoeken naar e-mail of accounts (ik weet het niet precies meer). Dan moet je weer inloggen om daarbij te komen. Dan vind je een rijtje mailadressen als het goed is van “vroeger”. Dan in mijn geval moet je eerst weer een nieuw wachtwoord aanmaken voor die mailadressen omdat ik dat vergeten was na al die jaren. Dan kun je via de webmail van kpn inloggen

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Inloggen op http://email.kpn.com. Dan kun je je adressen beheren.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@sunnygirl @Nick83  bedankt voor het reageren maar kan niets van vroeger vinden alhoewel ik al meer dan 20 jaar klant ben. Je kan ook geen telefoon nummer meer vinden voor service . Het is allemaal niet best maar goed misschien dat er nog een moderator bereid is om actie te ondernemen. 


Hoi @CdeV1961. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Wil je in een privebericht aangeven om welke @planet adres het precies gaat? Dan kan ik voor jou uitzoeken of het e-mail adres nog actief is en hoe je kan inloggen om de inhoud hiervan te bekijken. 


@CdeV1961 Welkom op het forum. 

Ik zie dat je de vraag al eerder gesteld hebt en ook reactie van Vikash hebt gehad. Deze heb ik even samengevoegd. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit gelukt is?

Het e-mailadres waar het om gaat kun je invullen onder het kopje persoonlijke opmerkingen.