Ik ben al jaren klant van kpn. Ik had ooit een planet adres. Kan ik daar nog bijkomen?
Piet.
Goedemorgen
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Ik ben al jaren klant van kpn. Ik had ooit een planet adres. Kan ik daar nog bijkomen?
Piet.
Goedemorgen
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
ik had vroeger een planet.nl email . is nu kpnmail.nl maar komen kennelijk nog mails binnen op planet.nl. Hoe kan ik hier bij komen?
eerst in je mijn kpn inloggen, dat is via je huidige account als klant bij kpn. Dan moet je goed zoeken naar e-mail of accounts (ik weet het niet precies meer). Dan moet je weer inloggen om daarbij te komen. Dan vind je een rijtje mailadressen als het goed is van “vroeger”. Dan in mijn geval moet je eerst weer een nieuw wachtwoord aanmaken voor die mailadressen omdat ik dat vergeten was na al die jaren. Dan kun je via de webmail van kpn inloggen
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Inloggen op http://email.kpn.com. Dan kun je je adressen beheren.
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hoi
Ik zie dat je de vraag al eerder gesteld hebt en ook reactie van Vikash hebt gehad. Deze heb ik even samengevoegd.
Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit gelukt is?
Het e-mailadres waar het om gaat kun je invullen onder het kopje persoonlijke opmerkingen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.