Skip to main content

goedendag. Na deze maand overgestapt te zijn van xs4all naar KPN ben ik op zoek naar de oude XS email adressen bij KPN.

Deze kan ik nergens vinden, en vraag me af of deze wel mee zijn verhuisd?

 

De xs adressen werken natuurlijk nog wel, ook via de kpn mail server..maar bv KPN webmail werkt niet, want daar zie ik nog 0 adressen.

@tuig

Kom je wel binnen bij MijnKPN ? 

Heb je al jouw emailadressen gekoppeld aan jouw abonnement ? Dat gaat als volgt: MijnKPN > Producten > Producten toevoegen > …………...

Emailadressen veranderen: Mijn KPN >  <jouw adres>  > Informatie & Instellingen > ………...


...maar bv KPN webmail werkt niet, want daar zie ik nog 0 adressen.

Wat bedoelt u daar meer? Bij webmail logt u gewoon in met een email adres en wachtwoord. Daar ziet u verder geen adressen staan.


Wat zie je als je inlogt bij email.kpn.com en vervolgens die kpnmail adres openklapt?


Denk nu wel de accounts gekoppeld te hebben, maar zie nog steeds niks ? kan ook niet inloggen in de KPN webmail, herkent mail adres wachtwoord niet.


Wat gebruik je om in te loggen in webmail? Oude XS4ALL adres + wachtwoord?


nee, nu gebruik ik het xs4all mail adres met het nieuwe wachtwoord, dus dat van mijn KPN ID


Probeer het eens met het originele wachtwoord.


nee, nu gebruik ik het xs4all mail adres met het nieuwe wachtwoord, dus dat van mijn KPN ID

Dat is fout. Het wachtwoord van het KPN ID gebruikt u alleen om in te loggen op MijnKPN. Niet bij webmail. En ook niet bij uw emailprogramma. 

Om uw mail te lezen gebruikt u gewoon hetzelfde wachtwoord als dat u vroeger gebruikte. Dat geldt voor webmail. En ook voor uw emailprogramma. 

Als gebruiksnaam gebruikt u het volledige emailadres. Dus ook wat er achter het apenstaartje staat.


ah ok! nu werkt het dus bij kpn webmail...met de oude xs login. Dus nu werkt het allemaal bij KPN, ook over 6 maanden? Of komt dit nu omdat ik de 2 gekoppeld heb?


@tuig 

Je gebruikt gewoon jouw oude xs4all wachtwoord + gebruikersnaam (= xs4all emailadres of de naam van dat …...@kpnmail.nl account). Het is overigens sterk aan te raden om voor het KPN ID een ander wachtwoord te nemen dan het wachtwoord voor jouw xs4all account. Dit maakt het moeilijker voor een hacker om binnen te komen.

“6 maanden” ???? Dit blijft gewoon altijd werken en zichtbaar zolang jouw abonnement actief is.


denk dat het koppelen van t abo t verschil was ...dank nog daarvoor.

nee, de KPN ID heeft ander password, dus dat zit wel goed.


@tuig 

Nog een laatste vraag:

Ben je door de KPN van XS4all overgezet naar KPN of ben je vrijwillig overgestapt ?


nou ja, KPN liet de prijzen van xs zo hoog oplopen, en kwam dan zelf met 25 % minder  voor 900 MB meer op bv fiber, dat blijven zitten een beetje zinloos werd. 100 MB voor 55 bij xs , 1 GB voor 53 bij KPN

Dus ze roken xs4all (glas) langzaam uit. Dus wel vrijwillig, maar t blijft kinderachtig.

 


Hoi @tuig

Gelukkig kun je er weer bij. 

Maar zie je de adressen ook in MijnKPN waar ook jouw internet abonnement staat? 

Zo niet, heb je een nieuwe klantnummer gekregen? En heb je de oude nog? Wil je die dan beide aan jouw profiel toevoegen, want mogelijk moeten de e-mailadressen dan nog verhuist worden naar jouw nieuwe abonnement. 


ja, heb nieuw klnmr gekregen, en als t goed is heb ik t oude klnmr hier mee verbonden?

Ik zie volgens mij geen adressen .. 

edit : heb nu beide klnmrs aan profiel toegevoegd.

 


@tuig 

Heb je al wel jouw abonnement gekoppeld aan jouw emailadres(sen) ? Kies hiervoor: Mijn KPN > Producten > Product koppelen > …………..


ja, volgens mij wel, maar nu staan de 2 klnmrs in mn profieL ( nieuw En oud ) , dus kan de KPN meneer hierboven het even controleren..


Duidelijk, dan wil ik ze graag voor je verhuizen van het oude naar het nieuwe klantnummer. Dan heb je alles mooi overzichtelijk in MijnKPN namelijk en kun je ze daar ook beheren. Ga ik morgen doen goed?


prima, ik zal morgen kijken.


Ik heb aanvraag gedaan. Als ze direct zijn toegevoegd krijg je een sms. Staat er nog iets in de weg, dan gaan mijn collega's er naar kijken en wordt er nog contact met je opgenomen. 


ok, SMS gekregen, en via de KPN webmail zag ik alle adressen, dus dat lijkt er goed uit te zien.

 

Wel even , en ik denk een storing gehad, maar dat kan ook met t overzetten te maken hebben.. Iig werkt t allemaal, en kan ze allemaal zien!

 

Joepie! dank!


Yes, top. Dat was ook de bedoeling. 

Mocht ik nog weer eens iets kunnen betekenen horen wij graag weer van je.