Skip to main content

Hallo,

Ik heb per ongeluk ipv en nieuw account aanmaken, een email alias aangemaakt.

Nu wil ik graag dat email alias naar een ander account verplaatsen. 

Kan dat en zo ja hoe?

?????


Hallo @Estherrrr , dat kun je doen door de huidige alias te verwijderen en te verplaatsen naar het andere account.

Het is echter ook mogelijk dat de verplaatste alias in quarantaine wordt geplaatst en dan kan alleen KPN bij monde van een moderator dit voor je aanpassen.

Vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer en de de accounts/alias waar het om gaat.

 


Hallo JanD bedankt voor je antwoord!

 Ik heb dat geprobeerd maar idd ik denk dat het adres in quarantaine geplaatst wordt want ik krijg dan de melding dat het adres niet beschikbaar is. 

 

Ik ga op zoek naar het privédeel van mijn profiel en anders bel ik maar.


Nou van bellen werd ik ook niet wijzer helaas. Ik moest een uur wachten (ook voor ik iemand aan de lijn had) na het verwijderen van het email alias en dan weer proberen in het andere emailaccount te zetten. maar dat hielp dus ook niet.

 

Iemand?


Hallo @Estherrrr 

Het privédeel van jouw forumprofiel staat hier: https://forum.kpn.com/settings/profile

De velden met (privé) erachter zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet het emailadres en het account in het veld “Persoonlijke opmerkingen” en  sla de wijzigingen op  met de button helemaal beneden op de pagina.

Helaas is het hier ook erg druk, de reactietijd van een KPN moderator is opgelopen tot meerdere dagen.


Dankjewel! Ik zal maar wat geduld oefenen dus en mijn profiel aanpassen  🙂


Hoi @Estherrrr. Welkom op het KPN Forum! Ik zal proberen om deze alias te verplaatsen naar een ander mail account. Zou je in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ van het KPN Forum profiel willen aangeven wat er precies moet gebeuren? 


Ga ik doen! Alvast bedankt


Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld hebt ingevuld? 


Ik dacht dat ik dat al gedaan had oeps. Nu wel dus 👍


Bedankt! Ik heb jouw e-mail alias verplaatst naar een ander e-mail acount, zoals je het hebt uitgelegd in het “Persoonlijke Opmerkingen veld”.