Skip to main content

mijn zoon wil zij email-alias meenemen naar een nieuw kpn-account

Hallo @DTWilma dat kan geregeld worden via 0800 0402 of via dit forum.

 

 


ik heb al drie keer kontakt gehad met 0800-0402 maar iedere keer krijg ik een berichtje om verder te volgen en wordt de verbinding verbroken,. Wat een service!

Daarom probeer ik dit nogmaals via dit forum.

 


Wacht even rustig op een medewerker hier op het forum. Die kan dat voor u regelen. Vul al vast uw profiel in. In het veld "Persoonlijke opmerkingen" kunt u het emailadres noteren en het klantnummer waar het adres heen moet. Samen met de adresgegevens. 


het is trouwens een eigen email-account  naast het onze. hij wil dit graag overzetten naar zijn nieuwe huis.


Hoi @DTWilma, welkom bij ons op het forum. We kunnen hier met je naar kijken. Gaat het om een alias zoals je in de titel hebt genoemd, of wel om een echte adres zoals je in je laatste bericht noemt?

Je hebt al gegevens op je forumprofiel staan zo te zien, zou je de laatste 3 cijfers van de IBAN die bij beide abonnementen wordt gebruikt ook kunnen toevoegen? Omdat het een verplaatsing van het ene abonnement naar het andere gaat is dat nodig als extra check.


Hoi @DTWilma, welkom bij ons op het forum. We kunnen hier met je naar kijken. Gaat het om een alias zoals je in de titel hebt genoemd, of wel om een echte adres zoals je in je laatste bericht noemt?

Je hebt al gegevens op je forumprofiel staan zo te zien, zou je de laatste 3 cijfers van de IBAN die bij beide abonnementen wordt gebruikt ook kunnen toevoegen? Omdat het een verplaatsing van het ene abonnement naar het andere gaat is dat nodig als extra check.

Ik zie dat je de gegevens hebt aangevuld @DTWilma, ik had er geen seintje van gehad waardoor ik het eerder niet zag. Met de gegevens heb ik het mailadres meteen kunnen verplaatsen, het is nu onder het klantnummer actief wat je bij 'Persoonlijke opmerkingen’ had genoemd.


Hoi @DTWilma, welkom bij ons op het forum. We kunnen hier met je naar kijken. Gaat het om een alias zoals je in de titel hebt genoemd, of wel om een echte adres zoals je in je laatste bericht noemt?

Je hebt al gegevens op je forumprofiel staan zo te zien, zou je de laatste 3 cijfers van de IBAN die bij beide abonnementen wordt gebruikt ook kunnen toevoegen? Omdat het een verplaatsing van het ene abonnement naar het andere gaat is dat nodig als extra check.

Ik zie dat je de gegevens hebt aangevuld @DTWilma, ik had er geen seintje van gehad waardoor ik het eerder niet zag. Met de gegevens heb ik het mailadres meteen kunnen verplaatsen, het is nu onder het klantnummer actief wat je bij 'Persoonlijke opmerkingen’ had genoemd.

Thnx.  Ik zie het nu staan. 


Gezien het klantnummer in je profiel ben jij de zoon in kwestie @MonteZuma? 🙂 Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Gezien het klantnummer in je profiel ben jij de zoon in kwestie @MonteZuma? 🙂 Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Dat klopt inderdaad. 😉