Skip to main content

Nu ga ik het toch eens even hier voorleggen.
Wie heeft er ook last van dat het concept (draft) niet altijd wordt verwijderd na het versturen van een email ?
Het gaat in mijn geval om xs4all adressen.
Via webmail of een email programma maakt geen verschil.
Het speelt bij mij nu al lang ( na de overgang van de xs4all server naar de kpn server ? )
Nu moet ik handmatig uit gaan zoeken of ik een bericht al verzonden heb of niet, erg onhandig.

Ik ben weer benieuwd, bvd.

Hmm, dit klinkt zeker onhandig @KeesYagi 😕

Zou je eens kunnen testen of het volgende ook van toepassing is bij jou?

  1. mails opgesteld en direct verzonden blijven niet in de map Concepten achter.
  2. mails opgesteld, en gevraagd bij het tussentijds afsluiten: ‘Concept opslaan?’ en beantwoord met ‘Ja’, staan (uiteraard) in Concepten.
  3. bij het naderhand ‘bewerken’ van dezelfde mail en deze alsnog ‘verzenden’, blijf de oorspronkelijke mail in ‘Concepten’ achter en moet handmatig verwijderd worden.   

 


Hi @KeesYagi, heb je al de mogelijkheid gehad om bovenstaand te testen?  Hoor graag je bevindingen!


Aha, nu zie ik het eens van de andere kant, ik vraag me regelmatig af wie er nu een “beste antwoord”, ook als er helemaal geen antwoord is, zoals hier dus ook, ik was het niet, gaat dat automatisch blijkbaar ?

Ik kom er nog op terug, ik ben in klad het eea aan het formuleren en bij elkaar aan het zoeken ( want dit forum kent geen concepten ). En dat kan soms even duren ja, dat gebeurd wel eens vaker ja, dit speelt al heel lang bij mij dus waarom nu zo’n haast.
Kan iemand dit weer ont-beantwoorden ajb ? bvd.

Ja, ik had even een voorlopig berichtje kunnen maken, maar ja.


Ik heb 'm gedemarkeerd @KeesYagi, mooi om te weten dat je er nog mee bezig bent en dat er dus nog wel een reactie zal volgen 🙂


Reageer