Skip to main content
Antwoord

E-mailberichten van bepaalde contacten komen niet aan

• February 16, 2023
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Imacb
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Beste medewerker,

ook ik heb een blijkbaar veelvoorkomend probleem dat jullie sommige mailadressen weigeren. Gewoon legitieme adressen van (vandaag) mijn rechtsbijstandverzekering maar ook van mijn boekhouder. Waarom gebeurt dit en wat kan ik hieraan doen?

vrgr I. Macbean

Beste antwoord door WMG-N

@Imacb 

Wordt email van deze afzender totaal geweigerd of belanden die emails in de spammap ?

Stuur een email naar abuse@kpn.com leg in de email de situatie uit en vraag om de “reputatie” van de afzenders te “resetten".

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 16, 2023

@Imacb 

Wordt email van deze afzender totaal geweigerd of belanden die emails in de spammap ?

Stuur een email naar abuse@kpn.com leg in de email de situatie uit en vraag om de “reputatie” van de afzenders te “resetten".

Imacb
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2023

Dank voor je reactie. Nee, niet in de spam. Ik heb de klantenservice van de verzekeringsmaatschappij aan de telefoon gehad en die vertelden dat hun mail werd geweigerd. Gek genoeg komt een andere mail van dezelfde maatschappij wel aan. Ik ga dit melden bij het adres dat je noemt :-)