Skip to main content


Wij beëindigen deze e-mailbox(en) en alle daaraan gekoppelde e-mailadressen op 22 november 2020. U kunt dan geen e-mails meer ontvangen en versturen.
Webmail
Gebruikt u alleen Webmail? Bewaar dan uw e-mailberichten in een ander e-mailprogramma (zoals Outlook) of sla ze lokaal op. Doet u dit niet, dan raakt u alle e-mailberichten kwijt.

Ik gebruik alleen webmail van KPN . Mijn vraag: functioneert dit e-mailadres na de geplande KPNactie gewoon verder? Zo niet wat moet ik dan doen.



*admin, privégegevens verwijderd en verplaatst naar je profiel.

Hallo @wvandenbergh 

Heb je soms een half jaar geleden jouw KPN Internet abonnement opgezegd? Dan worden ook de daaraan gekoppelde e-mailaccounts opgezegd. KPN houdt ze daarna nog een half jaar “in de lucht” om je in staat te stellen de overgang naar een nieuwe e-mailprovider te regelen.

Maar nu lijkt het moment aangebroken, dat KPN ook de e-mailaccounts (met inhoud!!) gaat verwijderen. Zorg nu dus meteen voor een goede backup, anders ben je de mails zeker kwijt.


@wvandenbergh :

Nee, dit emailadres wordt dan compleet verwijderd en dan heb je geen toegang meer tot de webmail.

Wil je dit emailadres behouden (+ bijbehorende webmail) ? Dan kun je een zogenaamd “Email Only” abonnement (à 7,50 Euro per maand) nemen. Ik weet niet of je dit soort abonnement nog kunt afsluiten op dit late tijdstip. Vraag daarom de KPN klantenservice (heel snel !!) om meer details.

Gebruik je POP in jouw emailprogramma ? Dan zou je een kopie van jouw emails op jouw bijv. laptop moeten hebben.


Hallo @wvandenbergh 

Heb je al gezorgd voor een goede backup? Anders ben je alles kwijt als KPN de e-mailbox verwijdert.

Wat is trouwens het antwoord op mijn vraag?

​Heb je soms een half jaar geleden jouw KPN Internet abonnement opgezegd?

Was dit het geval? Dan is dit je laatste kans !!


@wvandenbergh :

Nee, dit emailadres wordt dan compleet verwijderd en dan heb je geen toegang meer tot de webmail.

Wil je dit emailadres behouden (+ bijbehorende webmail) ? Dan kun je een zogenaamd “Email Only” abonnement (à 7,50 Euro per maand) nemen. Ik weet niet of je dit soort abonnement nog kunt afsluiten op dit late tijdstip.

Nee, volgens mij niet. Dit moet je bij het opzeggen meteen aangeven, later kan volgens mij niet meer.


Welkom op het forum @wvandenbergh. Ik heb het voor je nagekeken en het vermoeden wat eerder is uitgesproken door de anderen is inderdaad wat er speelt. Het e-mailadres was daardoor beëindigd. Inmiddels is er een e-mail only pakket aangevraagd zo te zien, zodat je het adres weer terug kunt krijgen.

Dit moet je bij het opzeggen meteen aangeven, later kan volgens mij niet meer.

Normaal gesproken moet dat direct inderdaad. De afdeling die over de opzeggingen gaat kan daar soms een uitzondering op maken, dat hebben ze in dit geval gedaan.