Skip to main content

Hoi, Vanmiddag check ik mijn mails en ik krijg geen toegang tot een van mijn mailboxes. Uitsluitend de melding dat mijn login niet bekend is of niet overeenkomt met mijn wachtwoord. Veel schrik: login en wachtwoorden zijn correct. Aangezien het aantal spams en andere malafide aanvallen op mijn computer, denk ik dat mijn email account gehakt is.

Blijkt dat mijn “E-mailbox tijdelijk niet beheerbaar” is. Zonder uitleg. Het stelt me niet gerust. Als KPN mijn mailbox ontoegankelijk maakte, zouden ze me toch eerst een mail verzenden, toch? Of is enige fatsoen gewoon weg?

Welkom @Dominique100 

Je zou  een mailtje kunnen sturen naar abuse@kpn.com en vragen of er iets mis is met je account.


Bedankt voor de reacties. Mijn mail is weer toegakelijk. Dus, nee: wanneer KPN om technische redenen de mail ontoegankelijk maakt, verzenden ze geen mail van tevoren om de klant te informeren.


Ik denk dat er een korte storing was, ook ik kon rond 15:45 niet inloggen op al mijn mailbox accounts.

Na 5-10 minuten was het voorbij en kon ik overal weer inloggen.

P.S. een foute usernaam/password kon het bij mij ook niet zijn. De mailclient op mijn telefoon én tablet haalt automatisch elk uur de mail op.


Hey @Dominique100, welkom op het KPN forum. Heel vervelend dat je even geen toegang had op je mailaccount.

Wanneer wij jouw (mail)account blokkeren krijg je daarover altijd een melding van KPN Abuse. Meer informatie: Ik ben geblokkeerd door het KPN AbuseTeam. Inloggen op je mail is mogelijk, alleen het verzenden van je berichten kunnen we even stilleggen totdat je jouw computer hebt opgeschoond door virusscanners etc. 

Zo te lezen kon RBxx ook even niet inloggen. Mogelijk een kleine hick-up in het systeem dus ;)


Hallo, 

ik krijg mijn e-mail niet geïnstalleerd op mijn nieuwe telefoon. Meteen daarbij werkt hij ook niet meer op mijn iPad.

na in te loggen bij kpn staat er e-mailbox tijdelijk niet beheerbaar! (Ook bij de andere e-mailadressen die wij hebben)

ik heb gekeken of er storing is maar dat zou niet zo moeten zijn.

ik hoor graag de oplossig


Hallo @Suus72 , er is inderdaad een storing, houdt dit verzameltopic  in de gaten.


Reageer