Skip to main content

Mijn emails blijven heel lang in mijn postvak uit zitten.

*Admin: afgesplitst van originele topic

Ik probeer met kpn contact te krijgen, maar wordt maar in de rondte gestuurd. Dan moet ik weer ergens inloggen en zijn mijn inloggegevens weer niet goed of mijn ik mijn klantnummer hebben die ik nergens kan vinden. Of regelmatig wordt mijn kpn id ontkoppels vanuit het niets. Contact zoeken is geen doen

 

 

 


Hallo @Anneke Spek , welkom op het KPN forum. 

Wat vervelend dat de e-mails in jouw postvak uit blijven zitten. Zou je ons wat meer informatie kunnen geven zodat wij jouw goed kunnen helpen. Zou je voor mij de volgende vragen kunnen beantwoorden: 

  • Wat voor email adres betreft het hier? Gaat het om een KPN email adres? @kpnmail.nl @hetnet.nl @planet.nl etc. 
  • Vanaf welk apparaat/welke apparaten ondervind jij dit probleem? Enkel op een PC/Laptop of op een mobiel toestel of tablet, of beide? 
  • Wat voor email cliënt gebruik je? Outlook, Thunderbird, Windows mail, Apple mail, of gebruik je onze webmail? 
  • Als je de problemen in een email cliënt ondervindt, werkt het dan wel wanneer je de email via de webmail verzend? 
  • Heb je dit probleem met alle emails of enkel met bijlagen? Hoe groot zijn de bijlagen? De maximale grote van een bijlage ligt momenteel rond de 37 MB 

Op de service pagina: Email Instellen, gebruiken en problemen oplossen vind je al een hoop stappenplannen die je kan doorlopen om jouw server instellingen na te lopen. De huidige juiste server instellingen zijn als volgt: 

 

IMAP  - aanbevolen

Inkomende server:
imap.kpnmail.nl
SSL aanvinken en poort 993 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Uitgaande server:
smtp.kpnmail.nl
STARTTL of TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

POP3

Inkomende server:
pop.kpnmail.nl
SSL aanvinken en poort 995 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Uitgaande server:
smtp.kpnmail.nl
STARTTL of TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

 

Als je telefonisch contact op wilt nemen met mijn collega's, dan kan dat natuurlijk ook. KPN is te bereiken op 0800-0402.Â