Skip to main content

Mijn e-mails in de inbox zijn gisteren plotseling verdwenen. Ook de mappenstructuur is niet meer zichtbaar. Nieuwe mails komen wel gewoon binnen. 

De ‘oudere’ e-mails en mappenstructuur zijn wel nog zichtbaar op mijn laptop en in KPN webmail. Hoe krijg ik de mails en mappenstructuur terug op mijn telefoon. 

Alvast bedankt voor uw reactie. 

Heb je ze via het POP-protocol binnengehaald?


Nee via IMAP


Staan ze niet in de Verwijderde Items?


@TRR1 

Niet recentelijk een update gekregen van de ene of de andere programma ?


Dank je wel voor jullie reacties. 

@AriënC C - nee ze staan niet in verwijderde items

@WMG-N - mogelijk, maar ik weet niet welk programma dat dan zou zijn. 

Ik heb de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft hetzelfde. 


Ik zeg niet dat het zo is, maar misschien hebben hackers toegang gekregen tot je mailbox?

Misschien kan je hier achterhalen of dat zo is geweest via een datalek. 

https://haveibeenpwned.com/

Ik hoop wel dat je voor elk account wat je op internet aanmaakt een uniek en sterk wachtwoord gebruikt. Dus niet steevast bijv. het wachtwoord met de naam van je huisdier. 

 


@AriënC 

@WMG-N 

Dank je wel voor jullie hulp. Het is inmiddels opgelost. Was een synchronisatieprobleem. 


Hi @TRR1, welkom hier. 

Fijn dat het inmiddels is opgelost. Wat heb je precies gedaan? En om welk e-mailprogramma gaat het hier? Ik vraag dit omdat het eventueel andere meelezers hier iets aan kunnen hebben. 


Bij emailinstellingen - account - mappen om te synchroniseren bleken de mappen in de inbox en andere mappen zoals bv verzonden of concepten niet meer aangevinkt. Dat is hersteld. 

Het gaat om een kpn/planet e-mail account. En de Samsung email app.


Hi @TRR1, welkom hier. 

Fijn dat het inmiddels is opgelost. Wat heb je precies gedaan? En om welk e-mailprogramma gaat het hier? Ik vraag dit omdat het eventueel andere meelezers hier iets aan kunnen hebben. 

Bij emailinstellingen - account - mappen om te synchroniseren bleken de mappen in de inbox en andere mappen zoals bv verzonden of concepten niet meer aangevinkt. Dat is hersteld. 

Het gaat om een kpn/planet e-mail account. En de Samsung email app.

Wederom bedankt voor de terugkoppeling!


Reageer