Skip to main content

Op android tablet email kpn aangemaakt in gmail, emails in inbox verdwenen. Wat moet ik doen. Heb de instellingen van imap.kpnmail.nl al gecontroleerd 

@Cruij001 

Het is mij niet geheel duidelijk wat je nu precies hebt gedaan. Kun je een uitgebreidere uitleg geven wat je gedaan hebt ?


Zie je jouw mails nog wel in https://webmail.kpnmail.nl staan?


De mails staan nog wel op de laptop. Op de tablet komt het bericht: je bent klaar,  als alle mails uit de inbox zijn verdwenen 


De mails staan niet meer in webmail, wel xde prullenbak en verzonden mails


Dan heb je waarschijnlijk geen imap gebruikt maar pop bij het isntellen van jouw kpn mail account in de gmail app.


@Cruij001 

Dat je een account POP (i.p.v. IMAP) laat gebruiken is geen probleem. maar dan moet je ook aangeven bij dat POP account dat het account een kopie van de email op de (KPN) emailserver moet laten staan.


Ik gebruik wel de imap


Ik gebruik wel de imap

Kunt u een schermafdruk plaatsen van de instellingen? 


Van harte welkom hier @Cruij001. Hoe staat het er nu voor met je mail? Lukt het om een screenshot van de instellingen te delen (zonder je e-mailadres, omdat het forum openbaar is)? Alle details zijn welkom, op die manier maak je het andere gebruikers hier makkelijker om je te helpen. We horen het natuurlijk ook graag als je er uit gekomen bent of als je vragen hebt.