Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

Door de storing die jullie afgelopen weekend hebben gehad heb ik een hele reeks aan mail niet ontvangen en is er ook een hele reeks gewist. Hoe krijg ik deze mail weer terug. het is niet te vinden in mijn mailbox via de webmail.

Ik hoor graag van jullie. 

Dag @willemamy. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je bepaalde e-mails mist. Naar mijn weten zijn de e-mails door de storing slechts vertraagd binnengekomen. Die zou je dus wel alsnog moeten hebben ontvangen. Wil je eerst je prullenbak eens checken? Zijn de e-mails daar niet in terechtgekomen? Verder ben ik benieuwd of je e-mailfilters hebt ingesteld. Controleer dat in zowel je Webmail als het e-mailprogramma dat je gebruikt. 

En verder: kun je je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder invullen in je profiel? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.


Hallo @willemamy. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent dat de problemen inmiddels zijn opgelost. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag. 


Reageer