Skip to main content

Ook ik ben mijn emails kwijt. Hoe krijg ik ze terug? Ik heb ze echt nodig. Het is nooit nodig geweest om ze extra op te slaan en nu zijn ze gewoon weg...wat kan ik doen om ze terug te krijgen? 

Tanja Lith

Hi @Tanja Lith en welkom op het forum! Ai, ik kan me voorstellen dat dit schrikken is. Heb je zelf een nieuw abonnement aangevraagd en ben je daardoor van XS4ALL naar ons gewisseld? Dan gaan je e-mail adressen namelijk niet mee. Dan nog zou je e-mail adres bij XS4ALL nog wel toegankelijk moeten zijn naar mijn weten. In elk geval 6 maanden lang. Het lijkt me daarom ook het snelste om hierover contact met XS4ALL op te nemen. Dat kan via 020 398 76 66. Iedere werkdag tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur. Ik hoop dat het dan snel opgelost is! 


Dank je wel, 

Heb inmiddels kunnen regelen dat de emails weer teruggezet zijn. 

Vr Gr. Tanja Lith


@Tanja Lith 

Desondanks zou ik toch vanaf nu een kopie van al jouw emails ergens opslaan. Bijv. d.m.v. een extra POP account op bijv. jouw laptop. Dan moet je ook ervoor zorgen dat dat POP account een kopie van alle email laat staan op de KPN emailservers.