Skip to main content

Vroeger kon je opgeven dat, al of niet tijdelijk, je planet.nl email vanaf de server naar een ander adres zou worden doorgestuurd. Is dat nog mogelijk? Zo heb ik tenminste beter in de hand wie ik die adresverandering nog moet doorsturen

RoHeKa

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @RoHoKa , na beëindiging van jouw KPN internet abonnement blijven de e-mailadressen nog 6 maanden "in leven". Via Webmail kan je instellen om via automatisch doorsturen de mail naar je nieuwe adres/provider te zenden. Dit stopt vanzelf na 6 maanden als de mailbox door KPN verwijderd wordt. 


Goedemorgen en welkom @RoHoKa! 

Om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. Ik zie dat @RBxx je al van goed advies voorzien heeft 🙂 We horen graag of je er daarmee uit komt, laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.


Ik zou iets aan dit antwoord hebben als ik nog bij mijn oude gegevens kon komen. Dat lukt mij niet. Ik kan dus ook niet bij webmail 

Roel Hommes 


Hallo @RoHoKa , begrijp ik het goed dat jouw KPN abonnement al beëindigd is?

Dan zit je al in de 6 maanden periode en heb je ook geen toegang meer tot MijnKPN. Als je de inloggegevens van het e-mailaccount niet meer weet kan je die dus ook niet meer wijzigen.
Dat had vóór de beëindiging ‘geregeld’ moeten zijn.

Mogelijk heeft KPN ( @Alexandra ) nog een idee.


@RoHoKa Dat is minder handig inderdaad. Wat RBxx hierboven aangeeft klopt helemaal. Als jouw abonnement nog niet beëindigd is, dan kan je je inloggegevens nog opnieuw instellen. Je kunt voor hulp hierbij ook telefonisch of via chat contact opnemen met onze klantenservice, mijn collega kijkt dan even met je mee.


Ik heb even een andere accountnaam bij nog altijd Mijn KPN. Ik ben geholpen op afstand door iemand die de gegevens in dezelfde mappenstructuur in Outlook heeft gezet maar dan onder de naam van mijn Gmail-account. Dit is goed eerbaar maar nog even wennen.

ik zal nog contact opnemen hoe ik items toch nog kan laten doorsturen al denk ik dat het zo voldoende loopt. Het is lastig dat alle mails die ik krijg op verschillende accounts mijn eigen naam dragen. Ik kan dus niet zien welke nog van het oude account komt.
Bedankt voor het meedenken allemaal

@RoHoKaÂ