Skip to main content
Antwoord

E-mails ouder dan 1 maand niet meer zichtbaar in Postvak In

• November 13, 2025
  • 13 reacties
  • 116 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoe kan het dat emails ouder dan 1 maand niet meer in postvak in staan?

Ik heb niets gewijzigd, niets weggegooid. Ik kan ze ook niet in de prullenbak zien.

Wat is er aan de hand

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@A. Van de Ven, welkom bij onze community. 

Allereerst goed om te zien dat je goed op weg bent geholpen door de users hier. 

Ik vermoed ook dat je op een apparaat je e-mailadres op POP hebt ingesteld en dat er dan geen kopie op de server wordt achtergelaten. Controleer in ieder geval ook je prullenbak/verwijderde items voor het geval ze per ongeluk zijn verwijderd. 

Herken je dit helemaal niet, wijzig dan voor de zekerheid je wachtwoord en log dan opnieuw in op de apparaten die bij jou bekend zijn en als IMAP zijn ingesteld. Het wachtwoord wijzigen doe je door met je KPN ID in te loggen op de e-mailpagina

13 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 13, 2025

Met welk programma bekijk je jouw emails? Of gebruik je de Webmail?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 13, 2025

In de webmail maar ook in outlook 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 13, 2025

En hoe haal je ze in Outlook op? Via IMAP of POP?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 13, 2025

Imap

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 13, 2025

In Outlook zie je dus ook niet? Je bent hopelijk niet onlangs overgestapt van POP naar IMAP, waarmee je jouw mailbox hebt leeggetrokken? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 13, 2025

Nee dat heb ik niet gedaan 

• November 13, 2025

Je moet ergens op een systeem een emailprogramma ingesteld hebben via POP3. Als jij denkt dat da niet zo is, verander dan je wachtwoord eens van je email account. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 13, 2025

Als de mails niet meer in zowel Outlook als Webmail staan, is er nog de hoop dat ze in de vuilnisbak staan. En als dat niet meer zo is, dan wordt het heel lastig.

Mogelijk heeft iemand misbruik gemaakt van jouw e-mail account, en daarbij wat mails verwijderd. Dus kijk eens bij Have I Been Pwned of je e-mailadres en wachtwoord niet uitgelekt zijn.  

Een van mijn e-mail accounts is ook een keer gehackt doordat er een oud onveilig wachtwoord aan hing. Schade: 50-tal dating spam-mails, een automatische blokkade van XS4ALL op uitgaande mail. Maar het geluk was dat het een ongebruikt e-mailaccount was, die ik was vergeten. 

Ik zeg niet dát jouw account gehacked is, maar sluit het ook vooral niet uit. 

Leen59
Wijsgeer
  • November 13, 2025

Staat in jouw account mail synchroniseren misschien op 1 maand?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 16, 2025

Hi ​@A. Van de Ven, welkom bij onze community. 

Allereerst goed om te zien dat je goed op weg bent geholpen door de users hier. 

Ik vermoed ook dat je op een apparaat je e-mailadres op POP hebt ingesteld en dat er dan geen kopie op de server wordt achtergelaten. Controleer in ieder geval ook je prullenbak/verwijderde items voor het geval ze per ongeluk zijn verwijderd. 

Herken je dit helemaal niet, wijzig dan voor de zekerheid je wachtwoord en log dan opnieuw in op de apparaten die bij jou bekend zijn en als IMAP zijn ingesteld. Het wachtwoord wijzigen doe je door met je KPN ID in te loggen op de e-mailpagina

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 16, 2025

Opgelost 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 18, 2025

Blij om te lezen! Hoe heb je dit uiteindelijk opgelost? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 19, 2025

Er was een update geweest en door deze update is de instelling aangepast dat de mailtjes ouder dan een maand niet meer zichtbaar waren. Update bij POP.