Wij hebben internet via KPN en onze webpagina wordt gehost door een andere partij. Wij gebruiken dus mailadressen met onze eigen domeinnaam. Op onze PC's draait Outlook, daar halen we de mails op binnen van de webserver van onze hostingpartij (hoop dat ik het zo goed uitleg).
Sinds vorige week zijn de mails die we aan elkaar sturen of aan onze contactpersoon bij de hostingpartij ineens “Undeliverable”. We krijgen de volgende melding:
This is the mail system at host ewsoutbound.kpnmail.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
<XXX@onze eigen domeinnaam.nl> failed: host mx1-mailguard.bpweb.net
(83.223.106.7) said: 554 5.7.1 Your message was rejected as Spam. Please go to http://www.controlpanel.cc/whitelist/ for whitelist information. (in reply to EOD command)
Ik heb zojuist KPN gebeld en deze mevrouw gaf aan dat www.controlpanel.cc/whitelist idd van KPN is en ik daar mijn mailadres aan moet toevoegen. Dit heb ik geprobeerd. Ik kreeg een mail van postmaster@dns-systems.net, met een link om op te klikken en mijn verzoek af te ronden. Als ik dit doe kom ik weer op www.controlpanel.cc/whitelist en krijg daar de volgende melding:
Your cannot add a local address to the whitelist. Please contact Support for more information.
Hier kom ik dus ook niet mee verder.
Voor de duidelijkheid: mail aan anderen komt dus wel aan.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit op zou kunnen lossen? Of in ieder geval bij wie / welke partij ik moet zijn om dit op te lossen?
Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken!
Peggy