Skip to main content

Emails van sommige afzenders komen niet aan, zij krijgen hier blijkbaar bericht van, want ze zoeken op en andere manier contact en melden mij dit.

Hoe kan dit weer in orde gebracht worden, ik had er nl nooit eerder last van.

 

Mvg,

Monique 

Krijgen ze bericht dat de mail niet verzonden kan worden? Zo ja, wat staat daar als reden?
Of gaan ze op een andere manier contact zoeken omdat je niet reageert?

Tot slot: heb je al in je spambox gekeken?
 


Zij krijgen bericht dat de email niet bezorgd kan worden. Ik heb natuurlijk eerst in de spambox gekeken voordat ik mijn hulpvraag stelde.


Maar staat er ook een reden genoemd? Mailbox vol ? Gebruiker bestaat niet?  Of iets anders?


Nee, ze melden alleen: wij kregen een bericht dat deze email niet bij u bezorgd kon worden. Mogelijk komt dit doordat uw emailadres niet juist is of uw inbox vol is.

emailadres is juist en in mijn inbox staan 21 mailtjes.


Maar er kunnen in je mail box nog andere folders met mail staan.

Gebruik je imap of pop? Als je pop gebruikt kan het zo zijn dat het wel op je pc verwijderd wordt, maar niet op de server.


ik gebruik IMAP . IK gebruik 868 MB van 25 GB


ik gebruik IMAP . IK gebruik 868 MB van 25 GB

Je hebt 15GB tot je beschikking @monique1680 en niet 25GB


Weet je 100% zeker dat die mensen het juiste email adres hebben gebruikt?

Hebben mensen bijvoorbeeld al vaker mail gestuurd?


ik gebruik IMAP . IK gebruik 868 MB van 25 GB

Je hebt 15GB tot je beschikking @monique1680 en niet 25GB

 

Oud XS4ALL klanten hebben 25GB @Nomen Nominandum , het kan dus wel dat ze een 25GB mailbox heeft.

 


15 of 25 is leuk om te weten, maar heeft niets met probleem te maken denk ik.


Oké @GeSp , dat wist ik niet.

 


Nee, ze melden alleen: wij kregen een bericht dat deze email niet bij u bezorgd kon worden. Mogelijk komt dit doordat uw emailadres niet juist is of uw inbox vol is.

emailadres is juist en in mijn inbox staan 21 mailtjes.

 

Meestal staat er wel meer in zo'n foutmelding. Meer uitleg, en vaak ook een code. Als je die aanvullende informatie ook kunt krijgen, kunnen we beter meedenken wat hier aan de hand is. 

Ook hebben we een handig kennisbankartikel waarin de meest voorkomende foutcodes worden uitgelegd