Skip to main content
Antwoord

E-mails vanuit @KPN e-mailadressen wordt niet ontvangen

• September 19, 2025
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik heb een vraag over de email van kpn.

Wij als wijkboerderij Alkmaar hebben een website met info@wijkboerderijAlkmaar.nl

Deze email wordt gebruikt als mensen een feestje willen geven.

nou krijg ik met regelmaat de vraag waar om komt de emial niet aan en wordt hij terug gezonden (host)

Ik heb deze klacht al meerdere keren bij kpn neergelegt krijg steeds het antwoordt ligt bij de ontvanger.

Nou het betreft steeds alleen email die van kpnmail.nl komen.

Dus het probleem ligt wel degelijk bij kpn.

Wat kan ik hier aan doen ?  

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@duosim, welkom allereerst bij onze community. Een goede vraag om hier te stellen.

Ik zie dat TDN je al informatie heeft gegeven. Als ik het goed begrijp gaat het hier om e-mails die vanaf een KPN e-mailadres naar jou worden verzonden. Dan ligt de uitdaging inderdaad ergens bij de ontvanger, in dit geval wijkboerderijalkmaar.nl. Heb je deze vraag ook gesteld bij het hostingbedrijf van de website/domeinnaam? Die horen je hiermee verder te kunnen helpen. 

2 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • September 19, 2025

​@duosim Jouw email-server heeft geen DMARC- en SPF-records en staan in diverse blacklijsten.

14 Problems

Category

Host

Result

dmarc

wijkboerderijalkmaar.nl

No DMARC Record found

blacklist

mx2.pub.mailpod11-cph3.one.com

Blacklisted by SEM URI

blacklist

mx2.pub.mailpod11-cph3.one.com

Blacklisted by SEM URIRED

blacklist

mx4.pub.mailpod11-cph3.one.com

Blacklisted by SEM URI

blacklist

mx4.pub.mailpod11-cph3.one.com

blacklist

mx1.pub.mailpod11-cph3.one.com

Blacklisted by SEM URI

blacklist

mx1.pub.mailpod11-cph3.one.com

blacklist

mx3.pub.mailpod11-cph3.one.com

Blacklisted by SEM URI

blacklist

mx3.pub.mailpod11-cph3.one.com

spf

wijkboerderijalkmaar.nl

No SPF Record found

spf

wijkboerderijalkmaar.nl

No DMARC Record found

spf

wijkboerderijalkmaar.nl

It is recommended to use a quarantine or reject policy. To enable BIMI, it is required to have one of these at 100%.

mx

wijkboerderijalkmaar.nl

No DMARC Record found

mx

wijkboerderijalkmaar.nl

It is recommended to use a quarantine or reject policy. To enable BIMI, it is required to have one of these at 100%.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 21, 2025

Hi ​@duosim, welkom allereerst bij onze community. Een goede vraag om hier te stellen.

Ik zie dat TDN je al informatie heeft gegeven. Als ik het goed begrijp gaat het hier om e-mails die vanaf een KPN e-mailadres naar jou worden verzonden. Dan ligt de uitdaging inderdaad ergens bij de ontvanger, in dit geval wijkboerderijalkmaar.nl. Heb je deze vraag ook gesteld bij het hostingbedrijf van de website/domeinnaam? Die horen je hiermee verder te kunnen helpen.Â