Skip to main content

Ik werd deze week onaagenaam verrast doordat al mijn email bleek te zijn verdwenen.
Na een  jaar met veel plezier gebruik gemaakt te hebben van iMap ) zijn al mijn e-mails van de KPN server verdwenen. Ik maak gebruik van Outlook op twee Windows computers en 2 android telefoons

 

graag een reactie b.v.d.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hallo @Dhr.Donkers 

Dat is een vervelende verrassing. Heb je ook al gekeken in KPN Webmail? Is het daar ook weg?


Beste Ruud

Ik heb ook in de webmail gekeken, ook daar zijn ze weg.

Maar ik lees dat ik niet de enige ben die hier last van heeft ,ben bang dat ze van de KPN server af zijn

Gr. 


Ai dat is niet zo mooi, dan lijkt het dat ze dus “echt” weg zijn :confounded:

Ik verwacht niet dat KPN ze nog kan terughalen, heb je de mails misschien nog ergens veilig gesteld? Voor (de backup van) de inhoud van je mailbox moet je zelf zorgen. 


Ben idd bang dat ze weg zijn slordig van de KPN en voor mij een goede leesles de volgende keer een backup  te maken 

Bedankt voor uw reacties 

Mvg


Dag @Dhr.Donkers. Van harte welkom hier. Wat onwijs vervelend dat je e-mails zijn verdwenen. Webmail leegt niet automatisch je postvakken. Omdat je gebruikmaakt van Outlook, verwacht ik dat het vanuit je e-mailprogramma is gebeurd. Kan het, bijvoorbeeld, zijn dat je daarin een filter hebt ingesteld? Zou je dat eens willen controleren, in Outlook én in je webmail? Hoe je dat controleert zie je hieronder. 
 

 


Zijn er misschien andere mensen die ook toegang hebben tot deze mail? Of iemand die soms gebruik maakt van 1 van uw apparaten? Want dit zal zomaar niet door KPN komen.


Hallo @Dhr.Donkers. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Reageer