Skip to main content
Antwoord

E-mails verdwenen uit zowel Outlook als de KPN webmail

• October 19, 2025
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Vandaag kwam ik erachter dat mijn mails bij ingekomen en verzonden mails weg zijn tot juni dit jaar.
Toen ik keek bij Webmail (al lange tijd niet geweest) stonden er maar mailtjes in vanaf 13-10-2025.
Hoe kan dit???

Beste antwoord door JanD

Beste ​@EBRA hoe gebruik jij je eigen mailprogramma, via het POP-protocol of het IMAP-protocol?

Indien het POP-protocol, heb je daar wel ingesteld dat de mails op de server moeten blijven staan?

Zo nee, dan zie je de maIl in de webmail, mailserver dus, niet meer terug.

4 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 19, 2025

@EBRA 

Als je zeker weet dat jij niks gedaan, niks verwijderd hebt, dan moet je allereerst ALLE wachtwoorden veranderen. Dit is inclusief het wachtwoord voor “MijnKPN” (optie “Wachtwoord vergeten") . Zorg ervoor dat jouw wachtwoord voor “MijnKPN” en voor jouw KPN emailaccounts allemaal verschillend zijn. Dit zorgt ervoor dat iemand anders geen toegang meer heeft tot jouw KPN account.

Welk emailprogramma gebruik je ? Welk protocol(s) gebruik je (POP of IMAP) in jouw emailprogramma ? Kijk eens in de KPN webmail. Zijn er daar berichtregels gemaakt door iemand anders ? Heb je bijv. een GMail account dat email ophaalt van jouw KPN account ?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 19, 2025

Beste ​@EBRA hoe gebruik jij je eigen mailprogramma, via het POP-protocol of het IMAP-protocol?

Indien het POP-protocol, heb je daar wel ingesteld dat de mails op de server moeten blijven staan?

Zo nee, dan zie je de maIl in de webmail, mailserver dus, niet meer terug.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@EBRA, ben je er nog achter gekomen waar de mails naartoe zijn? We denken graag even mee!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 11, 2025

Uiteindelijk met iemand van KPN er een heel stel weten terug te halen.
Stond ook een vreemde instelling in die waarschijnlijk een (inmiddels) oud-collega heeft gedaan kennelijk met teamviewer. (hoe dubieus). Maar blij met wat ik weer terug heb.

Dank voor meedenken!