Skip to main content

Beste, na enige tijd verdwijnt de mail uit mijn inbox (ik heb nog 12.5 Gb ruimte), ik gebruik webmail op mijn laptop.

Heel vervelend want ik ben heel veel berichten kwijt hierdoor.

Wat ik vreemd vind is dat  op mijn telefoon wel langer berichten bewaard blijven.

Hoe kan ik dit aanpassen zodat mijn 

 

 

Hallo @Buitenland bundel Zuid Korea in de webmail verdwijnt niets vanzelf, dan heb je waarschijnlijk nog ergens een mailclient draaien die daar verantwoordelijk voor is.


Hallo @Buitenland bundel Zuid Korea 

 

Als het op je telefoon wel blijft staan haal je waarschijnlijk daar de mail via POP op, standaard staat dat vaak ingesteld op “Na 14 dagen verwijderen op de server”.

Je zou in de mail instellingen op je telefoon moeten kijken en daar uitzetten dat de mail verwijderd wordt na 14 dagen.


@Buitenland bundel Zuid Korea

Haalt iemand anders email op van jouw emailaccount ? Of heb je een ander emailprogramma draaien dat email uit dat account verwijderd ?

Verander eens ALLE wachtwoorden (ook van jouw KPN ID). Als er daarna geen email meer verdwijnt heeft iemand anders toegang tot jouw account gehad.


Hoi @Buitenland bundel Zuid Korea en welkom hier op ons forum :)
Ik zie dat je al veel goede reacties vanuit de community hebt mogen ontvangen, is het hiermee gelukt om je probleem op te lossen?