Skip to main content

Hi, ik kan geen mails doorsturen die ik op mijn Iphone heb gelezen naar mijn PC. Het bericht verschijnt enkele seconden in beeld en verdwijnt dan spontaan. Vandaag 4 uur aan de telefoon gehangen met KPN en nog steeds! niet opgelost. Ook heb ik thuis erg veel last met Wifi ontvangst waar ik al maanden problemen mee heb. Wie kan mij helpen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

@Emmygrooff 

Zie je de email wel in de KPN webmail staan ? Komt de email wel aan op jouw PC ? Welk protocol gebruik je op jouw iPhone ?  POP of IMAP ? Als je POP gebruikt worden de berichten inderdaad doorgestuurd en verdwijnen dan van jouw telefoon.


Hi, bedankt voor je reactie. Nee mijn gestuurde mail vanaf mijn Iphone verschijnt heel even in mijn inbox maar verdwijnt dan weer en komt niet aan in mijn KPN webmail. Ik heb met een KPN medewerker mijn Iphone gewijzigd in Imap


@Emmygrooff 

Heb je misschien ergens (webmail of emailprogramma) een regel ingesteld waardoor die email wordt doorgestuurd (naar een ander emailadres) ?


Hoi en van harte welkom op ons forum @Emmygrooff!

Zoals je ziet hebben we behulpzame gebruikers op ons forum 🙂 Ben je verder gekomen met de vragen van @Willy22 ? Het klinkt inderdaad alsof je mail automatisch doorgestuurd wordt, of binnengehaald wordt vanaf een ander apparaat. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We horen het ook graag als je het opgelost hebt natuurlijk!


Hi probleem niet opgelost. Ik denk er nu over om mijn e-mailadres te veranderen in Gmail of wachtwoord van kpn. Zou dat een oplossing kunnen zijn? 


@Emmygrooff Het veranderen van je wachtwoord is sowieso een goed idee. Je leest hier hoe je je wachtwoord voor je KPN e-mailadres aanpast. En wat bedoel je precies met het wijzigen van je e-mailadres naar Gmail?