Skip to main content
Beantwoord

E-mails verdwijnen nadat ik het mailtje heb geopend

• September 20, 2023
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan mijn oude mails wel terugvinden via de online functie, maar ze verdwijnen op het moment dat ik ze wil openen. 

Beste antwoord door WMG-N

@Martin W 

Ververs de lijst met emails (meerdere keren). Verdwijnen dan ook emails uit de lijst ? Dan is het waarschijnlijk dat het openen van een email jouw emailprogramma ertoe dwingt om de lijst te verversen met de informatie van de (KPN) emailserver.

Heb je misschien een ander emailprogramma (of bijv. GMail) dat ook toegang heeft tot jouw (KPN) emailaccount en email ophaalt/kopieert ? Dan moet je daar ook eens de instellingen controleren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 20, 2023

@Martin W 

Ververs de lijst met emails (meerdere keren). Verdwijnen dan ook emails uit de lijst ? Dan is het waarschijnlijk dat het openen van een email jouw emailprogramma ertoe dwingt om de lijst te verversen met de informatie van de (KPN) emailserver.

Heb je misschien een ander emailprogramma (of bijv. GMail) dat ook toegang heeft tot jouw (KPN) emailaccount en email ophaalt/kopieert ? Dan moet je daar ook eens de instellingen controleren.