Skip to main content

Best Forum, ik kan al heel lang geen mails verzenden. Ontvangen gaat wel. Verzenden lukt meestal wel na een dag wachten. Wat is er aan de hand. Ik heb nog geen 5g, wel wordt er veel voorgegraven in de buurt. Onze flat is volgens mij nog niet aan de beurt.

Dringend hulp gevraagd.

Admin: afgesplitst van originele topic

Ojee @fischjes, wat jammer dat je zoveel problemen ervaart met het verzenden 🙁 Wat gebeurt er precies als je het probeert? Krijg je bijvoorbeeld een bepaalde foutmelding te zien?

Je geeft aan dat het wel lukt na een dag wachten, bedoel je dat de mails dan ‘automatisch’ alsnog verzonden worden? Of druk je dan opnieuw op verzenden voor een 2e poging?

Zou je me ook kunnen vertellen via welke manier je emails verzendt en ontvangt? Is dat via een email programma op je computer? Of maak je gebruik van onze Webmail website?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Beste KPNforum medewerker, dank voor de genomen moeite en het probleem blijkt zich ineens spontaan te hebben opgelost. Ik heb geen idee hoe dat is gekomen, maar ben blij dat alles weer werkt naar behoren. Berichten versturen gaat weer per direct.

Met vriendelijke groet van J.W. Fischer


Ah, heel erg fijn @fischjes! Bedankt dat je het nog even laat weten  😊