Skip to main content
Antwoord

E-mails verzenden via mobiele netwerk gaat niet

• December 13, 2022
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Kan geen mails van kpn versturen met mobiele data op  mijn iPhone 11 .

wel gewoon met mijn WiFi niks aan de hand weet iemand hoe ik het anders moet instellen word van hot naar haar gestuurd 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Faan197035

Alleen de mail werkt niet meer via mobiele data? Verder kun je wel mobiele data gebruiken? 

Zo ja wil ik je vragen eens te kijken naar dit topic over geen mail meer kunnen versturen via 4G. Daar staan vele tips in. Daar krijg je het vast weer mee aan de praat. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 19, 2022

Hoi @Faan197035

Alleen de mail werkt niet meer via mobiele data? Verder kun je wel mobiele data gebruiken? 

Zo ja wil ik je vragen eens te kijken naar dit topic over geen mail meer kunnen versturen via 4G. Daar staan vele tips in. Daar krijg je het vast weer mee aan de praat. 

• Auteur
  • Helper
  • December 25, 2022

Anders  nu  aangemaakt met imap en weer kan ik niet verzenden met mobiele data geeft weer adres afzender ongeldig !!!!

• Auteur
  • Helper
  • December 25, 2022

Verder kan ik gewoon mobiele data gebruiken alleen mail verzenden niet

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 26, 2022

Kun je de instellingen delen? Ik vermoed dat het daar toch ergens mis gaat. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 26, 2022

Het gaat om de uitgaande server. Dat moet poort 587 zijn, met versleuteling en authenticatie. Zo ziet dat er bij mijn Samsung uit: