Skip to main content
Beantwoord

e-mails worden geblokkeerd na verandering adres

• March 12, 2021
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Kunstinstituut Melly
Nieuwkomer

Beste KPN,

Wij zijn als kunstinstituut  recentelijk van naam en dus e-mail adres verandert. Nu wordt ons nieuwe mail adres geblokkeerd @kunstinstituutmelly.nl op alle kpn adressen (telfort, KPN, planet etc).

Zouden jullie ons nieuwe adres willen deblokkeren.

Groet,

Jeroen Lavèn
PR & Communications Manager

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Raymondt

Hallo Jeroen,

Welkom op het forum! Ik heb hier even naar gekeken en zag dat het inderdaad gebeurde op de e-mailadressen van het kunstinstituut. Ik heb het probleem inmiddels verholpen, dus als alles goed is zouden jullie vanaf nu weer gewoon moeten kunnen mailen. Wil je het me laten weten als het toch nog niet helemaal goed gaat?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • March 13, 2021

@Raymondt kunnen we hier iets mee?

Raymondt
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+10
  • KPN Abuse
  • Antwoord
  • March 15, 2021

Hallo Jeroen,

Welkom op het forum! Ik heb hier even naar gekeken en zag dat het inderdaad gebeurde op de e-mailadressen van het kunstinstituut. Ik heb het probleem inmiddels verholpen, dus als alles goed is zouden jullie vanaf nu weer gewoon moeten kunnen mailen. Wil je het me laten weten als het toch nog niet helemaal goed gaat?

Kunstinstituut Melly
Nieuwkomer

Hallo Jeroen,

Dankjewel! Het probleem is inderdaad verholpen en de mails komen weer aan!

Groet, Jeroen