Skip to main content

Goedemiddag,

binnenkort stap ik over naar jullie en nu krijg ik e-mails en sms berichten met daarin pincode's en klantcodes.
De e-mails zijn zonder inhoud dus ik heb geen idee wat ik er mee moet.

Hebben jullie hier een oplossing voor?

@Dennis van Straalen 

Heb je de e-mails geprobeerd te downloaden bij een goede verbinding met het internet?  


Zeker. Zit op wifi. Ook al geprobeerd door te sturen naar een Gmail account maar dan zie ik ook.niets.

Heb met andere e-mail geen problemen.


Als je inlogt via de webmail van je provider waar de mails op binnen komen. Zie je dan iets meer?


Hé Jeroen,

Dan zie ik het wel!

Thanx.


Hi @Dennis van Straalen, welkom op ons forum. Wat leuk om te lezen dat je overstapt naar KPN! Ik zie dat je met behulp van de tips van @Jeroen Ruiter de inhoud van de mails hebt kunnen inzien. :relaxed: Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Hé Ron, Thanx.

Zou ons contact e-mailadres willen wijzigen.

Hoe kan ik dat het beste doen?


Dat is een goede vraag! Heb je al een KPN ID aangemaakt? Het e-mailadres wat je gebruikt bij jouw KPN ID, wordt namelijk ook het contact e-mailadres als je het abonnement er aan koppelt. Laat je weten of het gelukt is om een KPN ID aan te maken en het abonnement er aan te koppelen? Ik hoor het graag van je!


Thanx. Dan komt het goed. Abonnement gaat pas 27oktober in.


Graag gedaan. :relaxed: Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer