Skip to main content

Ik heb een e-mailadres van Telfort. Dit is gehackt en wordt misbruikt. Ik wil dit e-mailadres blokkeren en een nieuw e-mailadres in gebruik nemen. Hoe doe ik?

 

Ik heb een e-mailadres van Telfort. Dit is gehackt en wordt misbruikt. Ik wil dit e-mailadres blokkeren en een nieuw e-mailadres in gebruik nemen. Hoe doe ik?

 

Hallo @BJAM , meteen het wachtwoord veranderen van dat adres, dat moet genoeg zijn.

Als het je hoofd-emailadres is kun je dat niet blokkeren of verwijderen, dat adres behoort bij je TFT/KPN-account, hieronder kun je wel aliassen (bij KPN heet dat adressen) maken of een heel nieuw account.

 


Welkom op het forum @BJAM, het beste is inderdaad meteen het wachtwoord wijzigen, zoals Jan noemt. Ik ben ook benieuwd op welke manier er misbruik van wordt gemaakt, zou je dat kunnen vertellen? Het kan zijn dat mensen jouw adres spoofen (doen alsof ze van je adres sturen), daarvoor hebben ze jouw gegevens niet nodig.

Een nieuw e-mailadres aanmaken kan ook natuurlijk, dat kan je in MijnKPN doen. Lukt het daarmee?


We hebben geen reactie meer van je gezien @BJAM. Is het met de genoemde tips gelukt?