Skip to main content

Een hele map met e-mail is ineens verdwenen - gaat om een IMAP map waarin ik recent veel mails naar toe had geschoven - met naam PM in outlook.com ; ook kan ik soms wel, soms niet inloggen op de webmail vanĀ  telfort.com .
Alle andere mappen zie ik wel gelukkig; maar Is deze map tussen wal en schip gevallen BIJ DE OVERNAME VAN TELFORT DOOR KPN???? Waar zijn al die (belangrijke) PM mails met bijlagen gebleven die ik daarin had opgeslagen? Ik heb de map beslist niet zelf verwijderd.

Hoi @Matthijs21, welkom bij ons op het forum. Er is bij de overgang van Telfort naar KPN niets gewijzigd aan je e-mailadressen en mappen. In de maanden voordat de abonnementen zijn overgezet waren alle mailboxen al overgezet naar hetzelfde platform dat we bij KPN ook gebruikt. Als je die map toen nog had, is daar vanuit ons niets aan veranderd. Zou je kunnen inloggen in de Webmail, en daar naarĀ instellingen (āš™ļø) gaan.Ā Als je daar koest voor ā€œE-Mailā€ en vervolgens ā€œWijzig IMAP abonnementenā€ krijg jeĀ een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor ā€œOpslaanā€.Ā 

Het kan zijn dat de bewuste map op verborgen staat, op deze manier wordt dat weer zichtbaar.