Skip to main content

Een raar verhaal, mail deed het niet en ik kwam er op de telefoon achter door alle certificaten te accepteren dat het wel werkte en zo kon ik dus een KPN ID eindelijk aanmaken. 
Uiteindelijk is alles opgelost door jullie hier en dat ESSET virus scanner je even wat uit moest zetten. 
Echter het gekke is ook de webmail van KPN zelf doet niets alleen als ik mezelf mail. Draait deze ook met ESSET ? Heb nog nooit problemen gehad met Telfort, maar ja nu werkt alles en was Esset combi Thunderbird het probleem. Blijft wel dat ik het super raar vind dat een webmail nog niet eens werkt.

Hallo @Cstyle , de webmail is gewoon een web-pagina.

Wat voor (fout)-meldingen krijg ja als je probeert in te loggen via de webmail?

 


@JanD  Hey Jan, niets er komt gewoon niets binnen. Als ik naar mezelf verstuur wel maar als zelfs KPN iets verstuurd ook niet. Echt heel bizar en de klanten service snapte het ook zelfs niet. Nu werkt mijn Thunderbird gelukkig weer en ook op de tel komt gewoon alles binnen. NOD32 even aangepast en het werkte weer. En ja ik weet dat het een webmail een normale site is, maar het was allemaal erg bizar omdat niets het meer deed