Skip to main content

Pagina
https://email.kpn.com/CustomerDomain
controleert of ik de eigenaar ben van het opgegeven privédomein.
De stappen zijn:
1. Ga naar de DNS-records van uw domein en selecteer de optie om een nieuw record van het type TXT toe te voegen.
2. Gebruik de verificatierecordwaarde die u hier hebt gekopieerd.

Het probleem is dat het DNS-record tijd nodig heeft om bereikbaar te worden. Dat kan letterlijk uren duren. Maar voordat dat gebeurt, wijzigt de KPN-pagina het verificatierecord. Zo heb ik bijvoorbeeld genoeg geluk gehad voor één van de drie domeinen die ik wil toevoegen, maar voor de andere twee werkte het niet. DNS-providers bevinden zich in Nederland en België.

Het probleem is dat het DNS-record tijd nodig heeft om bereikbaar te worden. Dat kan letterlijk uren duren. Maar voordat dat gebeurt, wijzigt de KPN-pagina het verificatierecord. Zo heb ik bijvoorbeeld genoeg geluk gehad voor één van de drie domeinen die ik wil toevoegen, maar voor de andere twee werkte het niet. DNS-providers bevinden zich in Nederland en België.

Ik heb daar geen last van gehad met mijn domein.

Heb je die andere twee domeinen nog kunnen koppelen?


Ik probeer het vanavond na middernacht opnieuw, als er minder verkeer op internet is.


Ik probeer het vanavond na middernacht opnieuw, als er minder verkeer op internet is.

De hoeveelheid verkeer op Internet heeft geen enkele invloed op deze procedure.