Skip to main content

Als ik mijn ontvangen email delete verschijnt de doorhaling middels een streep. MAAR de doorgehaalde emails willen niet van mijn PC verdwijnen. Wat doe ik verkeerd??

@Deuzie Welkom op ons Forum, goed dat je je vraag hier stelt. Wat gek dat de mails alleen doorgestreept worden i.p.v. verwijderd. 

Welk e-mail programma gebruik je en hoe verwijder je de e-mails. Verplaatsen ze wel naar het mapje ‘prullenbak’? 
Ik hoor graag van je, fijne zondag!


@Deuzie We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je de oplossing via een ander kanaal hebt gekregen. Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden:wink:


Lisa, hartelijk dank voor je reactie. Ik ben er niet toe gekomen om het e.e.a. op te lossen, maar ik ga straks alles even doornemen wat ik nog niet gelezen heb en ga dan de hele map: Inkomende berichten, verwijderen. Kijken wat er dan gebeurd. Daar is het euvel nog niet mee opgelost en ik krijg ook geen berichten binnen op mijn Windows 10 mail. Heel vreemd, want het was er wel. Groeten en als ik iets weet zal ik me laten horen/zien op het forum. Nog de beste wensen voor 2020.

 


Het is natuurlijk niet nodig om je hele map met inkomende berichten te verwijderen.

Nogmaals de vraag: Welk e-mail programma gebruik je?


Dit werkt zo in een bepaalde specifieke Outlook versie. Ik ben er ook wel eens bij iemand tegenaan gelopen. Ik heb met verbijstering naar het scherm zitten kijken en dacht: welk waardeloos figuur heeft dit verzonnen. De e-mails werden doorgestreept, maar niet verwijderd. Dat gebeurde pas bij afsluiten. En ze werden dan ook meteen verwijderd, kwamen niet in de prullenbak terecht. Why?


Reageer