Skip to main content

Kan ik kpnmail behouden bij opzegging?

Je zult dan een e-mail only abonnement bij KPN moeten afsluiten.


@Politie Als je je KPN-internetabonnement wilt beëindigen maar je KPN-mailadressen wilt behouden, kan je het beste telefonisch contact opnemen met de afdeling Opzeggingen van KPN. Je dient dan je huidige internetabonnement te wijzigen naar een E-Mail Only-abonnement. Het E-mail Only-abonnement kost € 7,50 per maand. Let op: je dient je huidige internetabonnement dus te wijzigen, en niet op te zeggen. In de praktijk betekent dit dat je KPN-internetaansluiting wordt beëindigd, maar dat je de KPN-emailadressen kunt behouden.

Piet.


Beste Piet,

bedankt voor je reactie.

Kan een andere provider met hun overstapservice dit aangeven bij het overstappen?

Of moet ik dit eerst zelf wijzigen voordat ik de overstapservice gebruik?

Grt, Hans


@Politie Als je je KPN-mailadressen wilt behouden moet je geen gebruik maken van de Overstapservice, want dan geeft je nieuwe provider aan KPN door dat je gehele abonnement aldaar moet komen te vervallen.

Het beste is om eerst je huidige KPN-internetabonnement te wijzigen naar een E-mail Only-abonnement, en daarna een nieuw abonnement bij een andere provider af te sluiten zonder de Overstapservice. Dat kan meteen nadat je de wijziging aan KPN hebt doorgegeven. KPN beëindigt automatisch je huidige internetaansluiting als je het abonnement wijzigt in een E-mail Only-abonnement.

Piet.


@Politie Welkom op het forum. Ik zie dat je al van het juiste antwoord bent voorzien door @wjb en @P.J.M. van der Vooren, heel erg bedankt heren! Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik dit graag!Â