Skip to main content

Wordt oude mail automatisch verwijderd door de KPN ? en ja, hoe kan ik dit terug halen ?

Heb geprobeerd vis

via “zoeken “ maar dat lukt niet

t.

Nee @zeepier , KPN bemoeit zich niet met de inhoud van jouw mailbox. Daarvoor ben je alleen zelf verantwoordelijk.

Hoe gebruik jij je mail? Via Webmail of een mailprogramma op jouw computer? Of (ook) via een telefoon en/of tablet?


hoi Ruud,

Alleen via KPN mail, dus geen Web mail


@zeepier geen webmail dus, maar hoe dan wel? Laptop, tablet en welk programma?


@zeepier :

Nee, de KPN verwijdert jouw email niet. Dat moet je altijd zelf doen.

Ben je misschien zeer recentelijk overgestapt van POP naar IMAP in jouw emailprogramma ? Want bij standaard POP wordt 1)) jouw email van de (KPN) emailserver binnengehaald 2)) de email wordt van de (KPN) emailserver gewist.


Hallo forum leden,

Bedankt voor het meedenken.

Het euvel is verholpen !!!!!

Ik heb bij instellingen van Windows 10 iets aan moeten vinken, (3 maanden of altijd), altijd aangevinkt PC overnieuw opgestart, en ziedaar, oude mail vanaf 2015 terug gevonden, inclusief verwijderde items.

Dus ben voorlopig even van de straat om alles weer door te lezen en te sorteren en op te slaan als document zodat ik belangrijke items niet meer kwijt kan raken.   :thumbsup:


@zeepier :

Nog even een vraag. Was dat aanvinken in Windows zelf of in Windows Mail (het emailprogramma dat wordt meegeleverd met Win 10) ?


Sorry Willy22

Ik denk in het email programma, kan het niet met zekerheid zeggen.

Wat de PC betreft ben ik een Dombo en de leeftijd gaat meespelen (82) ik ben nog uit de tijd van een leitje en een griffeltje en kroontjes pen.

 

Maar nogmaals bedankt voor het meedenken.