Skip to main content

Hallo,

Ik heb twee email accounts bij KPN, het ene gebruik ik en is oorspronkelijk een HetNet account. Het andere is een KPNmail account en heb ik nooit gebruikt. Dit laatste abonnementje wil ik dus opzeggen.

Ik heb zojuist een KPN ID aangemaakt en beide abonnementen gekoppeld. Ik kan op de pagina “KPN e-mail instellingen” klikken op dat “email account bij uw KPN product met klantnummer xxx” en op de volgende pagina op het vuilnisbakje klikken en het email account verwijderen.

Is hiermee meteen dat abonnement opgezegd en ben ik dan van die kosten af?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Hi @Helpmetoo,

Als ik het goed begrijp, heb je nu 2 abonnementen / klantnummers bij ons, waarvan 1 een betaald ‘email only’ abonnement betreft?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag in het opmerkingenveld noteren welk mailadres je graag wilt verwijderen en welke je wél wilt behouden, dan kijk ik voor je hoe we dat het best kunnen regelen!


Hoi @Maja_ 

 

Ik heb 2 abonnementen/klantnummers, die beide betaald ‘email only’ zijn. Hiervan gebruik ik er slechts 1.

 

Ik heb mijn gegevens in profiel ingevuld en in opmerkingen veld het klantnummer vermeld, dat weg kan. Alvast bedankt.


Bedankt voor de opheldering, ik ga het voor je regelen!


Ik heb net de bevestiging gekregen dat de opzegging door is gevoerd :slight_smile:

Hier is wel een -wettelijke- opzegtermijn mee gemoeid, het abonnement zal ophouden te bestaan op 20 mei!


Ja, @Maja_ , ik heb ook een mailtje hierover gekregen. De ‘persoon’ van het automatische berichtje vond het heel jammer mij als klant te verliezen.  Maar ik was dubbel klant. :)

Hartelijk dank voor je hulp.


Hah, je blijft inderdaad gewoon bij ons :blush:

Graag gedaan!


Ik had dus een mail gekregen, dat dit abonnement per 20 mei zou worden beëindigd, maar op 23 juni en 23 juli is evengoed het geld van mijn rekening afgeschreven. Ik krijg ook nog steeds de factuur binnen in de mail. 

Kan dit abonnement alsnog beëindigd worden en het geld teruggestort?

Alvast bedankt  


Hmm, ik zie het, hij is écht beëindigd per 20-05 meer onder water lijkt het abonnement gewoon door te lopen. Dat klopt van geen kan natuurlijk :thinking:

Ik ga een achterliggende afdeling aansturen om dit te herstellen en vraag ook direct even na of ze vanuit daar de vergoeding door gaan voeren voor de onterechte abonnementskosten!

Je hoort van me zodra ik een reactie van ze ontvangen heb :slight_smile:


Het wil nog niet erg lukken, denk ik. Per 20 mei zou het abonnement zijn beëindigd. In juni en juli is nog abonnementsgeld van mijn rekening gehaald: totaal 7,23 euro. Op 26 aug. j.l. krijg ik maar 1,26 euro terug. Waarom is zoiets nou nooit in het voordeel van de klant?


Hmm, ik zie dat ze niet ook een vergoeding door hebben gevoerd voor de abonnementskosten, dit hebben ze wel aangegeven :slight_frown: Excuus hiervoor @Helpmetoo , ik ga nu alsnog zelf een vergoeding voor de periode 20 mei tot en met 11 augustus doorvoeren!


Sorry voor de late reactie, maar ik moet toch ook melden als het wel goed is. De vergoeding is inderdaad op mijn rekening binnengekomen, eind september. Hartelijk dank voor het oplossen @Maja_  .


Wat mooi dat je dit nog even komt melden @Helpmetoo, fijn dat het nu helemaal in orde is :blush: